Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is slechter?

Wat is slechter?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DubDubLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo (:
Ik ben heeel klein 1.55 m en ik weeg 45 kg .
Vorige week was ik wat hard gegaan, had een pil van ~ 220 mg.
Donderdag had ik een 1/4 pil genomen dus dat zou dus ~ 55 mg moeten zijn, leek me op zich wel een oké dosis. Volgende dag me lekker volgepropt met fruit en vitamine c .
Zaterdag had ik een feestje en heb ik weer 1/4 genomen.
Wat ik me dus afvroeg was, of het beter was geweest om op 1 dag 110 mg te doen (natuurlijk niet in 1x nemen maar 2-3 uur wachten) i.p.v het te verspreiden over 2 dagen, dus wat ik nu heb gedaan..
Wil sowieso het nu even een tijdje niet doen, ben het echt even helemaal zat. Het is meer voor het geval dat... als er weer twee gelegenheden zich voor doen, wat ik het beste kan doen.
alvast bedankt !
D
DubDubLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke heel erg bedankt (: het was wel zo dat ik ongeveer hetzelfde voelde , wel wat anders maar dat lag denk ik meer aan de setting (feestje en chillen in t park met 2 vrienden)
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
alles op een dag is gezonder lijkt mij. als je het over twee dagen verstrijkt kan je lichaam niet goed herstellen omdat je je serotonine weer laat aanvreten op de tweede dag. dus gewoon een dagje goed spacen en dan even niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."