Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOut

Out

2 antwoorden
910 weergaven
18-5-2026
l
lucboyfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel toen hij voor de 2de keer bij kwam was het over
l
lucboyfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee,

Ik ben een beetje in paniek, we zijn bij een goeie vriendin van mij en we zijn met een groepje van 9mensen. 8mensen hebben XTC gebruikt en bijna allemaal hebben we ervaring met XTC. 2jongens uit onze groep doen het vandaag voor het eerst en ze hebben allebij ongeveer 1/3e pil. 1 van die 2 jongens is net in slaap gevallen en werd een tijd niet wakker, toen hij bij kwam was hij heel blij, vond alles mooi en praatte vaag. daarna ging hij weer out. wat kunnen we hier aan doen zodat het over gaat of is het heel ernstig en gevaarlijk?

Echt heel erg bedankt alvast!

UPDATE:: Hij is nu weer bij het lijkt helemaal goed, te gaan hij doet minder vaag als toen net en hij is al een tijdje bij weer! Kan het nu weer fout gaan?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo werkte het ook eens bij een kennis die het voor het eerst nam op schoolkamp. We raakten ook half in paniek maar dat bleek nergens nodig voor achteraf. Let erop dat de persoon gewoon goed ademt en niet te koud/warm is, en genoeg water of fris drinkt.

Over een paar uur is mijn vermoeden dat hij/zij weer gewoon bijkomt! Als het ademen ineens met pauze's ertussen komt zou ik even hulp halen maar nogmaals denk niet dat het nodig is.
Een vriend van me heeft zo zijn eerste keer mdma ruim 4 uur geslapen en hij vond het zalig.

Geniet ervan jullie allemaal!

(Als het toch verslechterd gewoon 112 bellen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."