Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe leuker de trip, hoe harder de dip ?

Hoe leuker de trip, hoe harder de dip ?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik ben een zeer midle MDMA gebruiker. Ik heb in totaal 17 keer gebruikt, verspreid over de
laatste 5 jaar, enkel tijdens de zomer maanden.

In tegenstelling tot mijn vrienden had ik nooit echt last van een dipje.
Ik kijk dan 1 tot 2 dagen erna wat TV, en voel me moe maar tevreden.

Vorige maand pakte ik weer voor het eerst sinds 7 maanden. Het moet een sterke pil
geweest zijn mss wel mijn beste ooit. Heel veel love en euforie

Maar deze keer had ik tot 5 dagen erna echt een SLECHT gevoel ! Ik zag de toekomst zelfs
niet meer zitten, voelde me ROTSLECHT

zou het kunnen, dat omdat mijn trip juist ZO GOED was,
mijn dip erna dan ook super hard was ??

of is het van hoe zuiverder de mdma, hoe minder hard de dip

Wat denken jullie ?

Morgen neem ik een andere pil op een feesje, zal verslag uitbrengen van mijn dip


greets
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zuiverheid hoef je je bij pillen niet druk om te maken alleen bij mdma poeder.
Het is natuurlijk wel zo dat je seronotine nogal leeg raakt door de XTC waardoor je je kut gaat voelen maar als je er 7 maanden tussen hebt gehouden vind ik het een vreemd verhaal.
Vooral als je er 5 dagen lang last van hebt, zit je verder wel lekker in je vel?
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 dagen last klopt niet helemaal in mijn uitleg;
de eestre 2 dagen voelde ik me niet slecht,
dag 3 en 4 heel erg slecht, dag 5 slecht.
dan een lange nachtrust gepakt en terug de oude

ja serotine levels zullen weer gezond zijn geweest na die 7 maanden

het was dan ook zo een feesje met het "eerste keer effect"
heel veel empathie en euforie :hearteyes: :sunglasses: :P

ik zit voor de rest niet anders in me vel als een jaar geleden...

het zal wel iets zijn van hoe beter de trip, hoe meer je de chemie verstoord in je hersenen,
hoe meer je er last van hebt.

vanavond ( ruim een maand later) heb ik een pilletje van iemand anders geregeld.
Het zou gemaakt zijn door een chemie student, die in kleine hoeveelheden
vooral zijn eigen van veilig spul wilt voorzien. dat is het verhaal, nja we zullen zien

kost dan ook zomaar even 35€ voor 2 !!! 100 mg mdma,
+ nog een peulschil speed en cafeïne zou derin zitten straffe boel dus lijkt me

zal je weten te vertellen hoe het was :grin:
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij kan je beter gewoon een dealer opzoeken en en daar 2 leuke pilletjes van kopen voor een tientje of hoeveel die er ook voor vraagt
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow het waren echt HELE goeie !

heel de nacht doorgefeest tot smiddags

het was wel niet meer gelijk vorige maand, maar dat was toen zo goed omdat het toen weeral
7 maanden geleden was, het zal niet aan het pilletje gelegen hebben :mrgreen:

ik ga van die gast blijven kopen, ik vertrouw die zijn pilletjes gewoon beter,
ook al is het verhaal erachter verzonnen, tis gewoon peace of mind

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."