#1
Goede middag. Ik heb gister flink gefeest Ik heb verdeeld over 5 uur zo'n 150 mg genomen.
Nu is het probleem ik slik AD die onder de SSRI groep vallen. Ik voelde er gister wel wat van want heb 4 dagen me AD niet genomen. Ik weet dat ik dom ben geweest dus dat hoeven jullie me niet meer te vertellen.
Mijn vraag is nu. Na hoelang kan ik mijn AD weer nemen? Ik hoorde als je te snel na de MDMA je AD weer inneemt je kans het op het serotonine syndroom?
Bij voorbaat dank.
Nu is het probleem ik slik AD die onder de SSRI groep vallen. Ik voelde er gister wel wat van want heb 4 dagen me AD niet genomen. Ik weet dat ik dom ben geweest dus dat hoeven jullie me niet meer te vertellen.
Mijn vraag is nu. Na hoelang kan ik mijn AD weer nemen? Ik hoorde als je te snel na de MDMA je AD weer inneemt je kans het op het serotonine syndroom?
Bij voorbaat dank.