#1
Ik heb in het verleden enkele malen XTC gebruikt op festivals. Mijn gebruik is zeer beperkt en met grote pauzes tussen de verschillende innames. Mijn laatste gebruik (afgelopen weekend) werd bijvoorbeeld voorafgegaan aan ruim een jaar van 'soberheid'.
Begin september ben ik van plan opnieuw te gebruiken. Dit is enigszins nieuw voor mij, aangezien ik nooit eerder zo snel achter elkaar geslikt heb. Ik realiseer mij uiteraard dat dit in strijd is met de aangeraden pauzes tussen gebruik, maar wil desondanks graag 'hard gaan' op een komend festival. Ik heb de andere threads op dit forum gelezen en realiseer mij dat dit ten koste zal gaan van de ervaring. Daar heb ik dan ook geen vraag over.
Ik vraag mij wel af of het mogelijk is om het serotine-aanmaak in de komende maand te stimuleren. Is het bijvoorbeeld verstandig om gedurende de komende weken, danwel voorafgaand aan het festival in september 5-HTP-pillen te nemen? Zo ja, doe ik dat dan dagelijks, eens per week of anders? Ook heb ik hier en daar wat gelezen over de combinatie XTC-4FMP aan te raden valt, omdat de laatstgenoemde minder serotine zou verbruiken dan XTC. De combinatie zou dan wel het gevoel van XTC geven, ook wanneer je serotinepeil nog niet volledig is hersteld. Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied?
Wat kunnen gebruikers mij daarnaast vertellen over het optimaliseren van een tweede keer gebruik in een korte periode. Een veelgelezen antwoord op andere fora ('meer slikken') lijkt mij namelijk niet de beste oplossing.
Alvast bedankt voor jullie kennis.
Krelis
Begin september ben ik van plan opnieuw te gebruiken. Dit is enigszins nieuw voor mij, aangezien ik nooit eerder zo snel achter elkaar geslikt heb. Ik realiseer mij uiteraard dat dit in strijd is met de aangeraden pauzes tussen gebruik, maar wil desondanks graag 'hard gaan' op een komend festival. Ik heb de andere threads op dit forum gelezen en realiseer mij dat dit ten koste zal gaan van de ervaring. Daar heb ik dan ook geen vraag over.
Ik vraag mij wel af of het mogelijk is om het serotine-aanmaak in de komende maand te stimuleren. Is het bijvoorbeeld verstandig om gedurende de komende weken, danwel voorafgaand aan het festival in september 5-HTP-pillen te nemen? Zo ja, doe ik dat dan dagelijks, eens per week of anders? Ook heb ik hier en daar wat gelezen over de combinatie XTC-4FMP aan te raden valt, omdat de laatstgenoemde minder serotine zou verbruiken dan XTC. De combinatie zou dan wel het gevoel van XTC geven, ook wanneer je serotinepeil nog niet volledig is hersteld. Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied?
Wat kunnen gebruikers mij daarnaast vertellen over het optimaliseren van een tweede keer gebruik in een korte periode. Een veelgelezen antwoord op andere fora ('meer slikken') lijkt mij namelijk niet de beste oplossing.
Alvast bedankt voor jullie kennis.
Krelis