Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMENTAAL SLECHT VOELEN tijdens xtc

MENTAAL SLECHT VOELEN tijdens xtc

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
Nikki.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik neem al een tijdje xtc (2 jaar ofzo) maar ik neem het wel met mate, dus laat er minimum 2 maanden tussen zodat het effect niet te hard afneemt.

Ik heb juist op een festival nog eens xtc gedaan, het waren nintendo's en mijn vrienden hadden ook allemaal een halfje genomen en voelde zich heel goed, in tegenstelling tot mij (iedereen praatte er altijd over dat ze zo goed zijn).

Ik voelde mij nu wel niet zo op mijn gemak voor het begon in te slaan, kvond de sfeer wat minder dus zijn we ergens rustig gaan zitten, daar is het dan opgekomen en heb ik mij 30 min - 1 uur ervan goed gevoeld, maar daarna is het heel snel weg gegaan, opeens voelde ik mij heel down, alsof ik al in mijn afkick zat net na de piek ofzo... ik irriteerde mij aan alles en iedereen en wist niet wat ik wou en was niet om aan te spreken, wel was ik goed aan het kauwen en grote pupillen. Ik heb zelfs bijna zitte wenen. Ik wou dan niet dat mijn nacht daardoor verpest was dus probeerde ik nog een halfje, was dus niet zo een goed plan, na het 2 de halfje is er gewoon niks veranderd aan de situatie dus ben ik maar gaan slapen.

Ik ben de laatste keren ook zo mentaal slecht gegaan, maar nu was het wel extreem.

Weet iemand misschien wat de oorzaak is?? het zou heel tof zijn als iemand mij hierbij kan helpen, alvast bedankt!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het een paar keer gehad, dat het gewoon niet lekker werkte, maar dat is bij alles weleens zo. Had toen veel meer behoefte alleen te zijn etc bijna het omgekeerde :P

Vermoed dat het door de slechte sfeer die er was zoals je zei.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."