#1
Ik leer de site nog een beetje kennen, lees meer mee dan dat ik reageer...
Mijn naam is Razzle, heb redelijk veel ervaring met verschillende soorten drugs en was gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Oxycontin en oxynorm heb ik alleen positieve verhalen over gehoord, zeker omdat de werking zolang aan houd.
Het is een middel waar ik makkelijk aan kan komen, maar ik weet niet echt goed wat het in de praktijk doet. zijn er nog meer mensen met ervaringen?
Greetz,
Razzle
Mijn naam is Razzle, heb redelijk veel ervaring met verschillende soorten drugs en was gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Oxycontin en oxynorm heb ik alleen positieve verhalen over gehoord, zeker omdat de werking zolang aan houd.
Het is een middel waar ik makkelijk aan kan komen, maar ik weet niet echt goed wat het in de praktijk doet. zijn er nog meer mensen met ervaringen?
Greetz,
Razzle
hoe krijg ik een avator bij mijn naam?