#1
ik ben vrijdag ontslagen uit de afkickkliniek(alcohol en cocaine) 3weken heb daar tranxene gekrege zou normaal afgebouwd moeten zijn maar ik blijf zenuwachtig(lijkt op afickverschijnselen alcohol) zelf na een diazepam 10mg, 1.5u geleden ingenome enige verklaringen? is dit lichaamelijk of geestelijk?