#1
Ik neem al een paar maand een dexpreparaat als medicatie voor een concentratiestoornis. Als blijvende neveneffecten heb ik minder eetlust en minder slaap (in het begin had ik even last van mijn hart maar dat is volledig overgegaan, was te wijten aan mijn lichaam dat de adrenaline niet gewend was of iets dergelijk volgens mijn dokter). Ik neem 15mg per dag.
Gisteren en vandaag echter sta ik volledig gezond en helder op en word ik vermoeid en ziekerig nadat ik mijn medicatie heb genomen. Eerst legde ik de link niet met de medicatie - ik dacht dat ik gewoon een virus had opgelopen. Vandaag echter nam ik mijn dex weer en waar ik me ervoor volledig gezond voelde was ik erna weer moe, brandend gevoel als ik mijn ogen sluit, minder helder en minder alert - exact de tegenovergestelden van wat ik zou moeten krijgen. Weet iemand van jullie of dit door de dex komt?
Boogy
Gisteren en vandaag echter sta ik volledig gezond en helder op en word ik vermoeid en ziekerig nadat ik mijn medicatie heb genomen. Eerst legde ik de link niet met de medicatie - ik dacht dat ik gewoon een virus had opgelopen. Vandaag echter nam ik mijn dex weer en waar ik me ervoor volledig gezond voelde was ik erna weer moe, brandend gevoel als ik mijn ogen sluit, minder helder en minder alert - exact de tegenovergestelden van wat ik zou moeten krijgen. Weet iemand van jullie of dit door de dex komt?
Boogy