Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicale dexamfetaminesulfaat

Medicale dexamfetaminesulfaat

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BoogymanxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem al een paar maand een dexpreparaat als medicatie voor een concentratiestoornis. Als blijvende neveneffecten heb ik minder eetlust en minder slaap (in het begin had ik even last van mijn hart maar dat is volledig overgegaan, was te wijten aan mijn lichaam dat de adrenaline niet gewend was of iets dergelijk volgens mijn dokter). Ik neem 15mg per dag.
Gisteren en vandaag echter sta ik volledig gezond en helder op en word ik vermoeid en ziekerig nadat ik mijn medicatie heb genomen. Eerst legde ik de link niet met de medicatie - ik dacht dat ik gewoon een virus had opgelopen. Vandaag echter nam ik mijn dex weer en waar ik me ervoor volledig gezond voelde was ik erna weer moe, brandend gevoel als ik mijn ogen sluit, minder helder en minder alert - exact de tegenovergestelden van wat ik zou moeten krijgen. Weet iemand van jullie of dit door de dex komt?

Boogy
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je klachten hebt moet je of iets anders proberen of de dosis aanpassen of stoppen.
Als ik me 2x5 mg neem word ik niet ziek, niet moe, en geen brandende ogen.

Waarom kreeg je meteen Dex ?
Probeer is een ander middel.

Bonie
B
BoogymanxLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Als je klachten hebt moet je of iets anders proberen of de dosis aanpassen of stoppen.
Als ik me 2x5 mg neem word ik niet ziek, niet moe, en geen brandende ogen.

Waarom kreeg je meteen Dex ?
Probeer is een ander middel.

Bonie
Klik om te vergroten...

De dokter waar ik bij ging zei dat hij tegen Ritalin en Concerta was. Ik ben bij mijn huisarts gegaan en ik heb blijkbaar sinusitis, waardoor ik me altijd moe voel en de Dex niet zo goed werkt.
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij mij is het andersom, ik word echt altijd superbrak wakker, maakt niet uit of ik 5 of 10 uur heb geslapen.
en als de dagelijkse dosis begint te werken ben ik helemaal heppie :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."