#1
Hey,
Ik zie hier nog niks over op het forum, dus maak ik maar ff nieuw topic aan. Heeft iemand ervaring met de groene North Face 4fmp?? Zijn ze goed etc. ?
Ik zie hier nog niks over op het forum, dus maak ik maar ff nieuw topic aan. Heeft iemand ervaring met de groene North Face 4fmp?? Zijn ze goed etc. ?