Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam verslaafd?

Temazepam verslaafd?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BamjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar weken aan de slaappillen (temazepam) en mijn dokter vond het tijd om ermee te stoppen.
Sinds ik geen recept meer krijg en mijn lekkere gele pilletjes op zijn ben ik helemaal veranderd.
Ik kan aan niks anders meer denken dan manieren om aan temazepam te komen.
Ben al paar keer bij de huisarts terug geweest om nieuwe te krijgen maar hij geeft me niks meer.

Ik kan sinds ik ermee gestopt ben bijna niet meer slapen en loop de hele dag als een zombie rond.
Ik gebruikte ongeveer 40-60mg per dag en weet dat dit niet goed is.
Ik weet van mezelf dat ik best verslavings gevoelig ben en kan hier alleen niet vanaf komen.

Nu mijn vraag, kan ik hiermee bij de huisarts aankomen en zou hij mij kunnen helpen op een of andere manier hiervan af te kicken?

En nog iets, ik heb hier nog zon 30 pilletjes oxazepam liggen, zou ik deze kunnen pakken als vervanger ofzo of kan ik hier beter maar helemaal niet aan beginnen?

Bam
y
yanjedi6Lid
01-01-2024, 00:00
#2
neem er maar van en voor af te kicken elke 2 dagen wat minder start eerst met volledige pillen en dan afbouwen naar halve pillen en dan kwartjes en zo achter een weekje gaat et wel beter gaan :wink: veel succes :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."