#1
Hallo allemaal,de naam is hendrik en ik slik wel eens wat methadon en diazepam voor de lol.
Nu heb ik laatst diazepam van centrafarm besteld,en natuurlijk niet bij de apotheek
.
Deze werken wel alleen krijg ik er hoofdpijn en maagpijn van en een hevigere kater als normaal.
Neem maar 10/20mg ofzo.
Gezien het enorme aanbod van met name centrafarm produkten,vermoed ik namaak.
Heeft iemand deze ervaring toevallig ook met deze diazepam?
Nu heb ik laatst diazepam van centrafarm besteld,en natuurlijk niet bij de apotheek
Deze werken wel alleen krijg ik er hoofdpijn en maagpijn van en een hevigere kater als normaal.
Neem maar 10/20mg ofzo.
Gezien het enorme aanbod van met name centrafarm produkten,vermoed ik namaak.
Heeft iemand deze ervaring toevallig ook met deze diazepam?