Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport xtc voor het eerst na 5 jaar

Tripreport xtc voor het eerst na 5 jaar

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteravond van die aparte uitziende blauwe pinda's en een stukje van oranje Trump gepakt, ik besef nu ineens hoe leuk xtc ook alweer is, ik kan echt lekker ff game, ik voel me echt vreselijk relaxed, en aan deze post kun je merken dat ik nu wel wat op heb, ik had een halve van die blauwe pinda gepakt, en een halve van Trumps hoofd, en dan moet je nagaan dat die blauwe maar 3mm dik waren en maar 6mm lang, maar dat zijn dan wel de beste kleintjes die ik ook ooit in m'n hele leven heb gehad. En op mw3 ben ik nu echt een gamekicker, dit spul is awsome ECHT FUCKING AWSOME!!! Iets anders kan ik er niet voor bedenken:xtc::xtc::rock::stoned::rockband::rockband:

Ps: hoe zijn jullie ervaringen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik xtc nam ik weet nog goed ik was alleen gegaan naar een jump up feestje. Toen ik op de trein zat zeg ik nu zal ik me snoepje nemen dan werkt het al ben daar toegekomen en uiteindelijk was het de beste ervaring ooit. Had daar een kerel gezien die ik nog maar 1 keer had gezien en nog iemand anders. Heel de avond zitten skanken de liedjes die ze afspeelde hadden dikke drops. Het was gewoon de beste xtc ervaring en ik had maar 1,5 pillen genomen. Er was daar ook iemand een waal we waren aan het praten en ze been was gebroken en hij had xtc en speed genomen ik vond het best wel grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."