Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaag problemen?

Maag problemen?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
f
fr0z3nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik al verschillende drugs afgelopen 5-6 jaar. Vroeger had ik nergens problemen mee en kon ik nemen zoveel als ik maar wilde. Nu sinds 2 jaar heb ik problemen bij het nemen van XTC. Ik heb altijd moeite gehad met drinken wanneer ik xtc had genomen, alleen de gedachte van een slok water of een kauwgommetje ga ik al bijna van over mijn nek. Wanneer ik xtc neem word ik extreem misselijk en moet ik ook overgeven. Nu is dit niet zo erg, wanneer je je hierna weer beter voelt. Maar dit is bij mij niet het geval. Ik blijf de hele dag kots misselijk, ook wanneer ik niet meer bij neem. De misselijkheid blijft soms zelfs de dag erna nog. Hierna ben ik overgestapt naar MDMA capsules, hierbij kon ik enige uren genieten van mijn trip, maar na enkele keren bijnemen heb ik hetzelfde als met XTC.

Ik zit nu in een soort vicieuze cirkel, aangezien ik denk dat het vooral mentaal is. Ik voel geen angst, maar merk toch dat ik misselijk word soms al voordat ik drugs heb genomen. Laats probeerde ik eerst aangeschoten te worden en was ik van plan daarna pas MDMA te nemen, maar van de alcohol werd ik al zo misselijk dat ik moest overgeven en de misselijkheid hield ook weer aan nadat ik had overgegeven.

Heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen? Ik vind het niet erg als ik moet overgeven, wanneer ik me daarna weer goed voel, maar dit is dus niet het geval..

Alvast bedankt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel enigszins herkenbaar.

In de jaren 90 dus lange tijd veel en vaak aan de XTC en MDMA (wat dus precies hetzelfde is) gezeten en de tweede helft dus ook veel last gehad van misselijkheid.
toen heb ik 15 jaar geen MDMA gebruikt. Inmiddels gebruik ik het weer af en toe en met mate en heb ik nergens last van.

Dus wellicht een kwestie van te veel en te vaak?

Daarnaast kan het geen kwaad om er toch maar even mee naar de huisarts te gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."