#1
hallo beste mensen...
ik ben op zoek naar hulp n info, aangezien iemand in mijn omgeving dringend hulp nodig heeft.
ik woon sinds 2 weken bij een goede vriend in huis, wegens omstandigheden en ben ook dol blij dat hij me tot zijn huis heeft uitgenodigd tot dat ik weer een beetje mijn zaken op orde heb.
Ik ben zelf heel lang depressief geweest na scheiding gedwongen huiis verkoop overlijden moeder enz enz dat ik zelf HEEL lang weed gebruikt heb om het leven dragelijker te maken (werkt niet lost niks op)
heeft me lang geduurd om mijn leven op de rit te krijgen, maar het is gelukt, en gelukkig helpt deze vriend me door in mij thuis stad een kamer te geven, dichtbij vrienden en een bekende stad en omgeving.
Nu viel me op dat mijn vrienden groep weleens diazepam gebruikt om het ''plafond dienst'' syndroom na xtc gebruik te vermijden.
Ik was door mij depressie het oog op ze kwijt geraakt maar ze hebben me als van ouds binnen gehaald alsof er niks gebeurt is en het voelt goed zo.
ik dwal af maar voor een rede....
nu viel me op dat ze weel eens diazepam deden in het verleden en dacht dat het een mode gril was of zo.
ik zelf ben nooit verder gegaan dan xtc en weed, vond ik leuk zat, VOND want inmiddels ben ik er achter door veel pijn en tgenslag dat het je niet helpt, integendeel zelfs je situatiw alleen erger maakt.
Ikzelf ben overal klaar mee, maar heb wel een soort derde ook of sixt sense voor dit soort zaken ontwikkeld.
en ik zie gewoon dat deze vriend een beginnend Valium/diazepam probleem aan het ontwikkelen is!!
het begon vorige week, een andere dealende vriend kwam langs om er 10 te brengen, deze zijn inmiddels op 1 na alweer op!!
hij kreeg ze vorigeweek maandag!!
en dat te bedenken dat hij ze alleen gebruikt om na xtc gebruik te kunnen slapen!!
en xtc heeft hij zeker niet gebruikt!!
ook kwam deze dealende vriend vorige week vrijdag langs om er weer 10 te brengen, mijn gebruikende vriend waar ik bij in woon zei dat hij ze verkocht had aan een collega ondanks dat ik er niet eens naar vroeg wat hij ermee had gedaan!! (twijfel hier nu sterk aan)
ik voel aan alles dat hij niet goed zit in zijn vel, ik voel dat soort zaken bij een ander, zeker nu ik zelf weer vrij in hoofd en hart ben na een lange donkere periode, noem het mijn derde oog of een zesde zintuig, maar ik kan voelen wat een ander voelt.
en ik voel aan alles dat hij nu dus een sluimerend Diazepam probleem aan het ontwikkelen is.
heb er met een andere vriend uit de groep gepraat en mijn bevindingnen met hem gedeeld en hij ziet de ernst er ook wel van in.
behalve dat ik dus voel dat hij niet lekker in zijn vel zit lijken mij de minimale consumptie van 10 diazzepam zonder recept niet echt goed. (lege strip in zijn blow/weed laatje) voor mij rede genoeg tot zorgen.
Ik zeg minimale consumptie omdat ik niet zeker weet of hij er 10 verkocht hda aan zijn collega.
wat ik erbij vergeet is dat hij ook best veel drinkt, 4 dagen in de week toch wel tussen de 5 en 10 blikjes bier als het niet meer is omdat ik zze niet bij hou maar te veel en te vaak voor een gezond leven.
hij is ook erg negatief en soms komt ie uit de hoek dat ik denk: gozer wat zeg je nu??
ik maak me oprecht zorgen, zeker na dat ik gezocht heb over diazepam verslavingen
kan iemand mij vertellen wat ik kan doen??
hoe kan ik hem helpen??
en wat kan ik beter niet doen??
mijn kennis gaat niet verder dan mijn gevecht tegen depresie en weed verslaving die ik overwonnen heb.
alvast bedankt
Peteoor
ik ben op zoek naar hulp n info, aangezien iemand in mijn omgeving dringend hulp nodig heeft.
ik woon sinds 2 weken bij een goede vriend in huis, wegens omstandigheden en ben ook dol blij dat hij me tot zijn huis heeft uitgenodigd tot dat ik weer een beetje mijn zaken op orde heb.
Ik ben zelf heel lang depressief geweest na scheiding gedwongen huiis verkoop overlijden moeder enz enz dat ik zelf HEEL lang weed gebruikt heb om het leven dragelijker te maken (werkt niet lost niks op)
heeft me lang geduurd om mijn leven op de rit te krijgen, maar het is gelukt, en gelukkig helpt deze vriend me door in mij thuis stad een kamer te geven, dichtbij vrienden en een bekende stad en omgeving.
Nu viel me op dat mijn vrienden groep weleens diazepam gebruikt om het ''plafond dienst'' syndroom na xtc gebruik te vermijden.
Ik was door mij depressie het oog op ze kwijt geraakt maar ze hebben me als van ouds binnen gehaald alsof er niks gebeurt is en het voelt goed zo.
ik dwal af maar voor een rede....
nu viel me op dat ze weel eens diazepam deden in het verleden en dacht dat het een mode gril was of zo.
ik zelf ben nooit verder gegaan dan xtc en weed, vond ik leuk zat, VOND want inmiddels ben ik er achter door veel pijn en tgenslag dat het je niet helpt, integendeel zelfs je situatiw alleen erger maakt.
Ikzelf ben overal klaar mee, maar heb wel een soort derde ook of sixt sense voor dit soort zaken ontwikkeld.
en ik zie gewoon dat deze vriend een beginnend Valium/diazepam probleem aan het ontwikkelen is!!
het begon vorige week, een andere dealende vriend kwam langs om er 10 te brengen, deze zijn inmiddels op 1 na alweer op!!
hij kreeg ze vorigeweek maandag!!
en dat te bedenken dat hij ze alleen gebruikt om na xtc gebruik te kunnen slapen!!
en xtc heeft hij zeker niet gebruikt!!
ook kwam deze dealende vriend vorige week vrijdag langs om er weer 10 te brengen, mijn gebruikende vriend waar ik bij in woon zei dat hij ze verkocht had aan een collega ondanks dat ik er niet eens naar vroeg wat hij ermee had gedaan!! (twijfel hier nu sterk aan)
ik voel aan alles dat hij niet goed zit in zijn vel, ik voel dat soort zaken bij een ander, zeker nu ik zelf weer vrij in hoofd en hart ben na een lange donkere periode, noem het mijn derde oog of een zesde zintuig, maar ik kan voelen wat een ander voelt.
en ik voel aan alles dat hij nu dus een sluimerend Diazepam probleem aan het ontwikkelen is.
heb er met een andere vriend uit de groep gepraat en mijn bevindingnen met hem gedeeld en hij ziet de ernst er ook wel van in.
behalve dat ik dus voel dat hij niet lekker in zijn vel zit lijken mij de minimale consumptie van 10 diazzepam zonder recept niet echt goed. (lege strip in zijn blow/weed laatje) voor mij rede genoeg tot zorgen.
Ik zeg minimale consumptie omdat ik niet zeker weet of hij er 10 verkocht hda aan zijn collega.
wat ik erbij vergeet is dat hij ook best veel drinkt, 4 dagen in de week toch wel tussen de 5 en 10 blikjes bier als het niet meer is omdat ik zze niet bij hou maar te veel en te vaak voor een gezond leven.
hij is ook erg negatief en soms komt ie uit de hoek dat ik denk: gozer wat zeg je nu??
ik maak me oprecht zorgen, zeker na dat ik gezocht heb over diazepam verslavingen
kan iemand mij vertellen wat ik kan doen??
hoe kan ik hem helpen??
en wat kan ik beter niet doen??
mijn kennis gaat niet verder dan mijn gevecht tegen depresie en weed verslaving die ik overwonnen heb.
alvast bedankt
Peteoor