#1
nu zie ik ineens alle berichten weer over dit onderwerp. Ik heb een mail gestuurd naar de NPCF. Over het beleid van een arts qua dosering is een arts zelf verantwoordelijk, zo zeiden ze, maar er is dus vooruitgang geboekt. Welliswaar na nog een moeilijk telefoongesprek om hem te overtuigen, maar goed.