Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2x xtc in 2 maanden

2x xtc in 2 maanden

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
stm92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey guys! Ik twijfel even wat ik zal doen en misschien hebben jullie een tip. Volgend weekend is Lowlands en ik zit er aan te denken om xtc te gebruiken. Nu staat er in oktober ook een ADE feestje op de planning. Ik hoef op Lowlands niet heel hard te gaan omdat ik ook van de rest van het festival wil genieten en niet zo’n kater wil hebben.

Als ik op Lowlands nu het hou bij iets meer dan een kwartje (bij enkel een kwartje merk ik dat ik er net niet écht lekker in kom) werkt het spul bij ADE dan nog wel zoals ik graag zou willen of kan ik beter kiezen voor 1 van de 2 feestjes?

Ik ben namelijk een beetje bang voor de tolerantie want het is elke keer zo ontzettend fijn haha
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe het zelf maximaal 1 keer per jaar omdat het spul met je serotonine prutst. Je serotoninevel is veel lastiger weer op normaal pijl te krijgen dan bijvoorbeeld dopamine. Daarom ben ik een liefhebber van speed voor vaker.

Volgens mij kan je wel een keertje mdma nemen na een vorige keer 2 maanden geleden.

In de jaren negentig heb ik het een jaar lang bijna elke week gebruikt en heb daar gelukkig geen langdurige schade aan overgehouden. Wel een tijdelijke vrij heftige depressie en het spul werkte niet meer zo fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."