#1
Update: Was nogal laat om deze vraag te stellen op de dag dat ik naar het festival ging natuurlijk, maar ik heb het er maar op gewaagd. Gietende regen hele dag en strenge security trokken me over de streep om toch maar te gebruiken op dit feest
. Daar nog wel even gepolsd bij een drugpreventiemedewerker ivm korte pauze maar omdat het over 4fa gaat kon die ook geen zinnig advies geven.
Wel zeer laag gedoseerd, omdat ik eigenlijk nog aan het uitzoeken ben wat de ideale dosis is voor mij.
110/120 mg ben ik de 2e keer xtc bad op gegaan (https://drugsforum.nl/threads/2e-keer-xtc-beetje-bad-gegaan-oververhitting.60447/) Ik weet nu dat ik vooral niet te veel moet blowen / drinken voor de mdma of 4fa of whatever werkt.
Ik heb nu een 70/80 mg kristallen in een capsule genomen en enkele uurtjes later nog een 40 mg redose. Zuiverheidspercentage nog niet bekend maar komt wss overeen met dosissen van 50 / 30 mg. Toen de eerste dosis begon uit te werken dacht ik naar huis te gaan, toch maar bijgenomen uiteindelijk waardoor ik het einde heb kunnen halen. Wat me ook opviel was dat ik niet in een 'komaan, feesten!' sfeer geraakte, maar eerder, 'ok chill alles is goed'.
Neerzitten en gesprekken voeren was leuker dan de dansvloer.
Het heeft wel iets gedaan, maar het was echt heel subtiel. Euforie zeer miniem maar heb dan ook 2 weken geleden aan de 4fa gezeten. Ook leek ik na de eerste capsule eerder wat moe dan wakker te worden.(vooral in de benen) Is er dan toch een ander gevoel bij kristallen dan bij xtc? Ja ik weet dat dit exact dezelfde stof is, echter verschilt de werking van hasj en wiet, roken of verdampen, eten ook terwijl het allemaal om cannabis gaat.
Of is dit puur door de 'onderdosering'? Ook heb ik zelfs bijna geen inslag kunnen waarnemen, nog minder dan met 4fa, echt heel geleidelijk. Geen tintelingen ofzo. In de kou en regen staan helpt ook niet denk ik.
Volgende keer zou ik dus de dosering weer iets willen opschroeven, uitereraard na een lange pauze.
Ben benieuwd hoe laag/hoog ik moet doseren om de bijwerkingen uit te houden maar tevens wel genoeg euforie/energie te hebben.
Wel super goed geslapen, volgende dag 0,0 kater, dus dat is al een win. Gewoon kunnen gaan plassen, geen doppen, pakje friet eten tijdens de trip,..
Ook heb ik met nye nog eens xtc geprobeerd in thuissetting, zeer laag gedoseerd (<40-50mg) en toen heb ik ook weinig euforie gevoeld, echter wel genoeg bijwerkingen zoals om de 15 min gaan plassen als het uitwerkt (dit lijkt nu zowel bij 4fa als xtc minder, misschien is mijn blaas beter getraind door minder koffie en meer water te drinken), mega doppen, tandenknarsen.. Toen had ik wel geen voedingssupplementen gebruikt. (neem altijd alfa liponzuur voor en na de trip, multivitamine en magnesiumcitraat. laatste maal 4fa had ik de magnesium niet genomen en had ik meer last aan de kaak. misschien placebo but it works for me)
Ik mis wel de energie die ik van 4fa kreeg, maar ik wil het niet meer gebruiken omdat ik een week lichte hoofdpijn heb gehad na mijn laatste gebruik. Het is ook de enige keer dat ik me slecht voelde na gebruik, maar het is genoeg reden om het risico niet meer te nemen. Ook word ik para als het uitwerkt, wss mede doordat ik er te veel over heb gelezen mbt hersenbloedingen ed. Ga dus toch maar eens speed moeten proberen voor de feestjes tussendoor.![:)]()
Wel zeer laag gedoseerd, omdat ik eigenlijk nog aan het uitzoeken ben wat de ideale dosis is voor mij.
110/120 mg ben ik de 2e keer xtc bad op gegaan (https://drugsforum.nl/threads/2e-keer-xtc-beetje-bad-gegaan-oververhitting.60447/) Ik weet nu dat ik vooral niet te veel moet blowen / drinken voor de mdma of 4fa of whatever werkt.
Ik heb nu een 70/80 mg kristallen in een capsule genomen en enkele uurtjes later nog een 40 mg redose. Zuiverheidspercentage nog niet bekend maar komt wss overeen met dosissen van 50 / 30 mg. Toen de eerste dosis begon uit te werken dacht ik naar huis te gaan, toch maar bijgenomen uiteindelijk waardoor ik het einde heb kunnen halen. Wat me ook opviel was dat ik niet in een 'komaan, feesten!' sfeer geraakte, maar eerder, 'ok chill alles is goed'.
Neerzitten en gesprekken voeren was leuker dan de dansvloer.
Het heeft wel iets gedaan, maar het was echt heel subtiel. Euforie zeer miniem maar heb dan ook 2 weken geleden aan de 4fa gezeten. Ook leek ik na de eerste capsule eerder wat moe dan wakker te worden.(vooral in de benen) Is er dan toch een ander gevoel bij kristallen dan bij xtc? Ja ik weet dat dit exact dezelfde stof is, echter verschilt de werking van hasj en wiet, roken of verdampen, eten ook terwijl het allemaal om cannabis gaat.
Of is dit puur door de 'onderdosering'? Ook heb ik zelfs bijna geen inslag kunnen waarnemen, nog minder dan met 4fa, echt heel geleidelijk. Geen tintelingen ofzo. In de kou en regen staan helpt ook niet denk ik.
Volgende keer zou ik dus de dosering weer iets willen opschroeven, uitereraard na een lange pauze.
Ben benieuwd hoe laag/hoog ik moet doseren om de bijwerkingen uit te houden maar tevens wel genoeg euforie/energie te hebben.
Wel super goed geslapen, volgende dag 0,0 kater, dus dat is al een win. Gewoon kunnen gaan plassen, geen doppen, pakje friet eten tijdens de trip,..
Ook heb ik met nye nog eens xtc geprobeerd in thuissetting, zeer laag gedoseerd (<40-50mg) en toen heb ik ook weinig euforie gevoeld, echter wel genoeg bijwerkingen zoals om de 15 min gaan plassen als het uitwerkt (dit lijkt nu zowel bij 4fa als xtc minder, misschien is mijn blaas beter getraind door minder koffie en meer water te drinken), mega doppen, tandenknarsen.. Toen had ik wel geen voedingssupplementen gebruikt. (neem altijd alfa liponzuur voor en na de trip, multivitamine en magnesiumcitraat. laatste maal 4fa had ik de magnesium niet genomen en had ik meer last aan de kaak. misschien placebo but it works for me)
Ik mis wel de energie die ik van 4fa kreeg, maar ik wil het niet meer gebruiken omdat ik een week lichte hoofdpijn heb gehad na mijn laatste gebruik. Het is ook de enige keer dat ik me slecht voelde na gebruik, maar het is genoeg reden om het risico niet meer te nemen. Ook word ik para als het uitwerkt, wss mede doordat ik er te veel over heb gelezen mbt hersenbloedingen ed. Ga dus toch maar eens speed moeten proberen voor de feestjes tussendoor.