Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnackkies

Snackkies

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_MattLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Begin dit jaar ben ik voor het eerst met XTC begonnen. Lekker afteren bij een goeie vriend thuis met ontzettend leuke mensen erbij. Het was intiem, gezellig, oprecht, open en eerlijk. Inmiddels heb ik dit 5x gedaan. Ik zou in contact willen komen met mensen die dit ook wel eens doen.
Ervaringen uitdelen, eventueel een keer met elkaar proberen?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon lekker snacken toch? Schaaltje met snacks in alle kleuren op tafel en gewoon lekker doorsnoepen. Gewoon doen. Kijken hoe ver je kan spacen.
_
_MattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Parfumflesje zei:
Gewoon lekker snacken toch? Schaaltje met snacks in alle kleuren op tafel en gewoon lekker doorsnoepen. Gewoon doen. Kijken hoe ver je kan spacen.
Klik om te vergroten...

Nou... met de mensen waar ik het steeds me heb gedaan gaat het gelukkig op een gecontroleerde manie. Dus het is geen kwestie van "doorsnoepen". Mijn max is 4 pillen (van 160mg p/s) in een tijdsbestek van 8 uur. Jij ervaringen?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk gebruik ik bijna nooit xtc. Vroeger nam ik wel eens 2 pilletjes op een feestje. In de jaren 90 waren de pillen gemiddeld niet zo sterk als nu.

4 x 160 Mg binnen 8 uur is best heeeeel veel.
_
_MattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Parfumflesje zei:
Eigenlijk gebruik ik bijna nooit xtc. Vroeger nam ik wel eens 2 pilletjes op een feestje. In de jaren 90 waren de pillen gemiddeld niet zo sterk als nu.

4 x 160 Mg binnen 8 uur is best heeeeel veel.
Klik om te vergroten...
Klopt. Is het ook. Laatste keer was 2x 200 mg en dat is voor mij perfect. Er zat 4 uur tussen de eerste en tweede pil. Meer nemen geeft dan niet meer het gewenste resultaat.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is ook best veel tenzij je 200 kilo weegt.

Thijs zei:
Klopt. Is het ook. Laatste keer was 2x 200 mg en dat is voor mij perfect. Er zat 4 uur tussen de eerste en tweede pil. Meer nemen geeft dan niet meer het gewenste resultaat.
Klik om te vergroten...
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Parfumflesje zei:
Dat is ook best veel tenzij je 200 kilo weegt.
Klik om te vergroten...
Je bent streng, met 135 kilo aan zit je ook vrij redelijk.

Ik ben wel benieuwd naar het gewenste resultaat @Thijs.
_
_MattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Je bent streng, met 135 kilo aan zit je ook vrij redelijk.

Ik ben wel benieuwd naar het gewenste resultaat @Thijs.
Klik om te vergroten...

Het is heerlijk om met (mooie, eerlijke) mensen te spacen die je kan vertrouwen. En elkaar goed in de gaten houden.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me best eens leuk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."