#1
Sinds 4 jaar slik ik lorazepam. Begonnen met 4 mg vanwege angstaanvallen.
In de loop van de 4 jaar zit ik ni op 16 mg per dag.
Ik heb mij opgeggeevn voor een detox maar hoorde daar dat je dit via valium gaat afbouwen. Valiuw en meerde medicatie hebben bij mij het omgekeerde effect. Ik wordt heel angstig en agressief.
Is het ook gewoon mogelijk om via de lorazepam af te bouwen?
Ik ben doodsbang om af te bouwen maar zie geen andere uitweg.
In de loop van de 4 jaar zit ik ni op 16 mg per dag.
Ik heb mij opgeggeevn voor een detox maar hoorde daar dat je dit via valium gaat afbouwen. Valiuw en meerde medicatie hebben bij mij het omgekeerde effect. Ik wordt heel angstig en agressief.
Is het ook gewoon mogelijk om via de lorazepam af te bouwen?
Ik ben doodsbang om af te bouwen maar zie geen andere uitweg.