Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van Betaine (trimethylglycine) op Dexamfetamine?

Effect van Betaine (trimethylglycine) op Dexamfetamine?

0 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BrebosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit leek mij de beste plaats om deze vraag te stellen.

Ik zit nu een kleine 3 maanden in een ADHD traject waarbij ik Citalopram krijg icm met Dexamfetamine. Met de dex ben ik begonnen met het nemen 2x5 mg per dag. Tot voor afgelopen donderdag zat ik op 3x7.5/10mg per dag. Woensdag ben ik begonnen met het nemen van 2.5g trimethylglycine (hierna: TMG) voorafgaand het sporten, hier nam ik voorheen 1.5g van. Donderdag en de laatste paar dagen tot nu toe merk ik dat mijn dexamfetamine anders werkt. Ik weet wanneer ik teveel dex heb genomen want dan gaat het averechts werken, het gevoel dat ik dan krijg had ik nu al bij 7.5mg op donderdag. Waar ik voorheen 10mg nam, neem ik nu 5 mg en dat zorgt voor hetzelfde, dan wel beter en langer effect op mijn concentratie.

Ik vind het nogal vreemd want ik voelde voorheen niets meer van 5mg dex.
Hoe is dit te verklaren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."