#1
Hey Dames en heren,
Sorry mijn opening is een beetje bekakt.. uhm hier is mijn vraag xD
Ik heb 4 gel caps van 20mg in genomen in ongeveer een uur/anderhalf uur en ik voelde er niks van, ik werd er niet slaperig van of wat dan ook, raar raar hoe kan dit :P Dit zijn voorgeschreven medicijnen van mijn arts en vraag me niet waarom ik het een keertje misbruikt heb, heb geen zin om dat uit te leggen![:flushed:]()
Sorry mijn opening is een beetje bekakt.. uhm hier is mijn vraag xD
Ik heb 4 gel caps van 20mg in genomen in ongeveer een uur/anderhalf uur en ik voelde er niks van, ik werd er niet slaperig van of wat dan ook, raar raar hoe kan dit :P Dit zijn voorgeschreven medicijnen van mijn arts en vraag me niet waarom ik het een keertje misbruikt heb, heb geen zin om dat uit te leggen