Is het slecht om deze te combineren of zou er iets fout kunnen lopen?
Sipralexa 5mg en rilatine 10mg
#2
Ik neem sertraline ook tege depressie enz en heb ook relatine gebruik combinatie van..geen probleme onder vonden..
#3
Antwoord van Drugsinfoteam.nl
Je code was: 587
Beste vraagsteller,
Sipralexa is in Nederland bekend als citalopram, een anti-depressivum uit de SSRI groep. Het verhoogt de serotonine in het brein en ritalin verhoogt eerst adrenaline en dopamine. Een keer deze gevraagde combinatie zal geen problemen geven. Wel kon het de bijwerkingen van sipralexa, als je die had, versterken.
Op langere termijn kunnen deze twee middelen elkaar wel beinvloeden: SSRI kan de verslavende werking van ritalin mogelijk versterken en ritalin kan de afbraak van de SSRI doen afnemen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.