Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnblokkade , iemand ervaring mee?

Pijnblokkade , iemand ervaring mee?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals de topic al zegt heeft er iemand ervaring of medische kennis over deze aandoening/ingreep.

Is het normaal dat het eerst ernstigere pijnklachten geeft tot het nieuwe middel werkt ofzo? Ben niet medisch onderlegd maar weet er best wat van mag ik zeggen denk ik. Zodat ik 2-3 weken moet wachten tot het actief word. Ik heb nu maar stout 160mg oxycodon genomen , Is voor mij veilig deze dosis maar doe dit alleen op Dokters/ Anesthesioloog
advies/recept.



De reden waarom ik het hier post is omdat je de meeste reviews al bijna 10 jaar oud zijn. Ben erg benieuwd naar jullie experts meningen! of ervaringen wat dan zou me al helpen.

Hoop dat iemand me kan helpen Word gek van alle hypothesen wat zou in de praktijk het volgens de medische specialisten of ervaringsdeskundigen.

Groetjes
D
DaapieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat neem je nog meer qua pijnstilling?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daapie zei:
Wat neem je nog meer qua pijnstilling?
Klik om te vergroten...

Af en toe oxycodone 2 tot 3 in de week en dagelijks tramadol met diclofenac en paracetamol wat te weinig werkt..

En soms een fentanyl pleister

Maar ze zeggen nu dat het 6 weken duurt voor de blokkade werkt. Ik zie wel kan toch niets doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."