Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA + pep/speed advies

MDMA + pep/speed advies

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach ik zie dat je al op het feestje bent. Wat is het geworden?
c
concealeddLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allen

Heb morgen een feestje van 22:00-6:00 (+ after tot ongeveer 12).

Zat te denken aan MDMA likken rond 22:00, en dan pep nakken wanneer de M uit begint uit te werken. Heb deze combi echter nog nooit gebruikt en heb een paar vragen.

Heb ‘t gevoel dat ik alsnog in de M comedown ga zitten op het feest als ik dit doe, maar dan gewoon terwijl ik strak sta door de pep. Ga ik me nog steeds zo kut voelen of heeft de pep nog enigszins effect op mn dopamine/serotonine?

Is de volgorde eerst mdma dan pep aan te raden? of andersom.

thankss
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
De beste volgorde is alleen pep of alleen mdma. Gecombineerd zorgt voor uitdroging, oververhitting, vernauwde bloedvaten en is bovendien extra neurotoxisch. Erg ongezond dus. Ik kan het weten want heb deze combo heel vaak gedaan en voelde me zo verrot daarna. De keren dat ik het bij 1 stimulant hield, voelde ik me veel beter.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niks meer waard als ik beide tegelijk gebruik.
Die kater die erbij komt kijken is ook niet mis...

Als je het toch wil doen, ik persoonlijk vind het fijner om eerst pep te doen en dan later MDMA. Als ik MDMA op het begin al doe, ben ik helemaal naar de klote. Niet op een goede manier.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerst pep en dan mdma is echt geen goed idee. Je spaced veel minder lekker op de M omdat de pep je zo helder houdt. Die gaat dwars door alles heen.
Het ene na het andere nemen is echt slecht voor je receptoren. Er ontstaat een chemische reactie in je hersenen wanneer je de stoffen vlak na elkaar neemt. Iets met neurotransmittors die zich binden aan de verkeerde receptoren. Ik heb het gelezen maar kan het niet mooi navertellen. In ieder geval loop je risico op hersenschade.

Neem de M gewoon wat later op de avond, zo tegen 1 uur ofzo. Likjes nemen doe ik nooit. Met M komt de dosis heel nauw. Beter weeg je je dosis van tevoren thuis af en stop je het spul in een capsule. Als je startdosis niet goed is, kom je er die avond niet meer lekker in. Zonde!

Heb je de handleiding xtc bovenaan dit subforum al gezien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."