#1
Tja het lijkt mij wat overdreven maar goed wie vind dit spul (promethazine met codeine in frisdrank) echt fijn vraag ik me af?
Zelf vind ik er niet veel aan en voor de pijn vermindering hoef ik het niet te doen.
Saai vind ik , een benzo is al leuker vind ik.Lijkt mij eigenlijk wel veel te zoet, en wat zijn de effecten er nou eigelijk van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."