#1
Dag DF-leden,
Ik kamp al een tijdje met een opiatische verslaving en wil daar vanaf vandaag vanaf.
Dit zou ik graag willen afbouwen met Etizolam (Ik heb restless leg syndrome, en kan dus anders niet in slaap komen)
1.8mg doet weinig voor mij. 3.6mg kan ik heerlijk op slapen en de RLS is niet meer aanwezig.
Nu vroeg ik mij af, kan ik Etizolam, dagelijks 3.6mg de komende 14 dagen gebruiken zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen?
Thanks.
Ik kamp al een tijdje met een opiatische verslaving en wil daar vanaf vandaag vanaf.
Dit zou ik graag willen afbouwen met Etizolam (Ik heb restless leg syndrome, en kan dus anders niet in slaap komen)
1.8mg doet weinig voor mij. 3.6mg kan ik heerlijk op slapen en de RLS is niet meer aanwezig.
Nu vroeg ik mij af, kan ik Etizolam, dagelijks 3.6mg de komende 14 dagen gebruiken zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen?
Thanks.