#1
Blowen ben ik zelf niet echt fan van, heb al veel mensen een stuk minder sociaal er van zien worden op de lange termijn. Ook het feit dat de meesten het met nicotine roken houd me er van af want dat is een stof waar ik liever van af blijf. Een ballon lachgas vond ik wel een erg mooi effect hebben tijdens de xtc trip.ja.. die hallucinaties vind ik idd ook leuk..
ze zijn toch ook wel redelijk uniek..gelukkig heb jij ze dan al bij deze dosis.
er is niet echt iets wat hetzelfde effect geeft.
ik heb al moeite om mensen hun drugsgebruik hier te liken..
dat doe ik dus ook zelden.. tenzij er nog een bepaald verhaal of iets bij zit..
ik raad dus liever ook niet zo snel iets nieuws aan aan iemand.
erbij blowen.. zou het kunnen versterken..met alle mentale gevolgen van dien.