#1
Ik gebruik quetiapine voor het inslapen. En heb daar wel eens xtc bij gebruikt. Dan nam ik het niet of een lage dosering als ik uiteindelijk ging slapen. Dat ging prima.
Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer verschillende middelen binnen krijg? Wat denken jullie?
Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer verschillende middelen binnen krijg? Wat denken jullie?