#1
Hallo,
Met welke klinieken zijn goede ervaringen om te helpen om oxynorm af te bouwen?
Is Vincent van Gogh daarin aan te raden of zijn er andere klinieken die je eerder aan zou raden?
Ik zit nu bij Vincent van Gogh, hebben me overgezet op suboxone en ik ervaar daar vreselijk veel klachten van, ik ben momenteel even ten einde raad wat ik doen moet.. De verslavingsarts is vaker afwezig dan aanwezig, en ik voel me behoorlijk aan mijn lot overgelaten.. Ze zouden me hulp bieden met een afbouwschema voor de oxynorm en ineens kreeg ik te horen dat ze overgingen op suboxone.. Ik moest dan regelmatig even terug komen, maar hoofdzakelijk gebeurde dit thuis.. Ik ervaar de volgende klachten:
Ontzettende maagpijn, en vanwege een maagverkleining gebruik ik al het maximale aan maagbeschermers.
Ondragelijke buikpijn dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
Ontzettend neerslachtig en depressief, zo erg dat het voor mij gewoon niet meer hoeft.
Plassen gaat heel moeizaam.
Knallende koppijn.
Korter van adem als normaal.
Niks smaakt me meer, waardoor drinken heel moeizaam gaat en eten totaal niet meer lukt.
Op 1 dag tijd is er 1.5 kg, terwijl ik eindelijk al 2 maanden stabiel was.. Ik krijg ook tpv voeding via het infuus, zijn bezig met afbouw daarvan.. Maar dit gaat heel langzaam, omdat stabiel in gewicht blijven noodzakelijk is. We zijn al 2 maanden bezig met afbouwen vd tpv voeding.. Tpv voeding is heel zwaar voor de organen vandaar de keuze dat het eraf moet..
Het ging eindelijk heel langzaam per mini stapjes wat beter met weer zelf kunnen eten en het blijft ook steeds beter binnen.. Ene dag ging beter als de andere dag, maar het ging tenminste gestaag vooruit.. Nu door deze bijwerkingen voel ik me gelijk weer terug bij af!
Iemand advies wat te doen?
Met welke klinieken zijn goede ervaringen om te helpen om oxynorm af te bouwen?
Is Vincent van Gogh daarin aan te raden of zijn er andere klinieken die je eerder aan zou raden?
Ik zit nu bij Vincent van Gogh, hebben me overgezet op suboxone en ik ervaar daar vreselijk veel klachten van, ik ben momenteel even ten einde raad wat ik doen moet.. De verslavingsarts is vaker afwezig dan aanwezig, en ik voel me behoorlijk aan mijn lot overgelaten.. Ze zouden me hulp bieden met een afbouwschema voor de oxynorm en ineens kreeg ik te horen dat ze overgingen op suboxone.. Ik moest dan regelmatig even terug komen, maar hoofdzakelijk gebeurde dit thuis.. Ik ervaar de volgende klachten:
Ontzettende maagpijn, en vanwege een maagverkleining gebruik ik al het maximale aan maagbeschermers.
Ondragelijke buikpijn dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
Ontzettend neerslachtig en depressief, zo erg dat het voor mij gewoon niet meer hoeft.
Plassen gaat heel moeizaam.
Knallende koppijn.
Korter van adem als normaal.
Niks smaakt me meer, waardoor drinken heel moeizaam gaat en eten totaal niet meer lukt.
Op 1 dag tijd is er 1.5 kg, terwijl ik eindelijk al 2 maanden stabiel was.. Ik krijg ook tpv voeding via het infuus, zijn bezig met afbouw daarvan.. Maar dit gaat heel langzaam, omdat stabiel in gewicht blijven noodzakelijk is. We zijn al 2 maanden bezig met afbouwen vd tpv voeding.. Tpv voeding is heel zwaar voor de organen vandaar de keuze dat het eraf moet..
Het ging eindelijk heel langzaam per mini stapjes wat beter met weer zelf kunnen eten en het blijft ook steeds beter binnen.. Ene dag ging beter als de andere dag, maar het ging tenminste gestaag vooruit.. Nu door deze bijwerkingen voel ik me gelijk weer terug bij af!
Iemand advies wat te doen?