#1
Ik heb vanmorgen in paniek temazepam, 2 diazepam en alprazolam ingenomen, waar ik nu spijt van heb. Ik moet nog heel veel dingen doen namelijk. Ik denk dat braken geen zin meer heeft. Is er een manier om dit effect (zonder andere drugs, (met uitzondering van methylfenidaat en energy-drink)) te neutraliseren of volledig te verbannen?