Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsantidote voor valtran.

antidote voor valtran.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb daarnet 20 druppels valtran (tilidine)op.
Was de voorgeschreven dosis voor men rug ,
Nu voel ik me ontzettend nerveus en moe tegelijk.
Zweethanden.
Ben licht aan het knodden , en was daarnet zo misselijk als de pest.
Ik kan er dus niet tegen..
Is er iets dat ik kan doen om het effect van dit opiöd achtige medicijn te stoppen of minderd?
Kan geen dutje doen want dan draait alles.
Wou al een clona ofzo nemen om me wat te kalmeren ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
0.25 clona op net..
Wat een jeuk wth !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Clonazolam zal de tilidine potentieren maar zal Wss wel helpen met het opgejaagde gevoel alhoewel dit Not de juiste manier is lol.

Slik je eventueel nog andere medicijnen?
Klik om te vergroten...
Heb de clona eigelijk direct opgedreven naar 0.5 , 2 puffen van men joint gedaan en half uur er achter als een blok ik slaap tot nu.
Alle klachten zijn weg nu.
Het versterkte inderdaad het woozy gevoel , maar veranderde van slecht woozy naar goed woozy.

Weer bijgeleerd vandaag.
Alleen nog wat jeuk.

Neen geen andere meds behalve men benzo's op onderhoud.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Clonazolam zal de tilidine potentieren maar zal Wss wel helpen met het opgejaagde gevoel alhoewel dit Not de juiste manier is lol.

Slik je eventueel nog andere medicijnen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."