Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage, levendige dromen na xtc! (egels, pooko pluzz?)

Vage, levendige dromen na xtc! (egels, pooko pluzz?)

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
m
miauwwallaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet een ervaring delen. Een week geleden heb ik xtc gedaan op een huisfeestje. Hierbij deden ongeveer 7 mensen xtc en de rest dronk gewoon. Het feest duurde ongeveer van 21:30 tot 5 uur s'nachts (voor anderen was het eerder klaar, maar ik was nog hyper!). Ik zal vertellen hoe de avond is gelopen en hoe het op bijzondere wijze is afgelopen...
Het begon goed, lekker dansen en kletsen na het eerste kwartje. Toen heb ik een kwartje te snel genomen en werd ik misselijk (zo dom). Maar ach, daarna weer goed en weer dansen! Oh ja, rolschaatsen is ook heel leuk om te doen op xtc, je zweeft helemaal door de ruimte (tip). Ik ga snel door de avond heen, want eenmaal in bed werd het raar.

Ik lag in bed. Net voor ik hier lag had ik een uur? halfuur? ervoor nog bijgenomen. Ik lag in bed en sloot mijn ogen. Opeens zag ik hoofden naar me toe komen alsof het een soort nieuwsberichten waren die naar me toe vlogen. Het waren normale mensen, nooit eerder gezien. Opeens tussen die mensen zat Timothée Chalamet! Ik ben geeneens fan van hem ofzo dus dat was zo raar. Mijn vriendin lag naast mij en dacht waarschijnlijk dat ik gek was geworden, omdat ik zei wat ik allemaal zag. Als ik mijn ogen opende zag ik gewoon de normale wereld weer. Ik vond het juist wel leuk, dus ik sloot mijn ogen weer. Deze keer zag ik egels, dansende egels in cartoon vorm. Nooit denk ik aan egels, zo geweldig vind ik ze nou ook weer niet, maar dit was zo schattig. Hier werd ik zo blij van, het was zo schattig! Toen mijn vriendin dit hoorde, vond ze mij niet meer eng. Ik heb vaker gehad dat ik hallicunaties had na het gebruiken van xtc als ik ging slapen, zo apart. Het is altijd wel een goede ervaring geweest.

Oké, verder! Opnieuw deed ik mijn ogen dicht en zag een poppetje als een soort main character in 3rd person vanaf boven (GTA perspectief). Het poppetje viel uit de lucht en belandde in een japanse stad. Ik volgde het poppetje alsof hij op 1 lijn naar voren liep, maar de omgeving veranderde. De japanse stad veranderde in een zonnig grasveld met opeens meerdere kinderen om het poppetje heen, dansend en blij. Toen veranderde de omgeving naar een meer woest natuurgebied met regen. Het poppetje had een paraplu en de kinderen waren aan het lachen en aan het dansen, rennend. Zelfs in de regen blij! Dit was zo mooi, het leek een soort intro van een Ghibli film.

Als laatste, het mooiste, het raarste, ik heb geen idee. Na even een pauze van deze ervaringen, je raadt het al, sloot ik mijn ogen weer. Het enige wat in beeld kwam was POOKO PLUZZ. In witte letters met neon kleuren om de letters heen. WAT DE HELL IS POOKO PLUZZ!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was zo raar en we hebben er zo veel om gelachen want wat de fuck. Anyways, leuk verhaal! Pooko pluzz is nu mijn nieuwe motto ofzo. Is best wel een leuke naam toch!

Bedankt voor het lezen en have fun trippin!!!
Dont do drugzzzzz
pooko pluzzzzz
peace out.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."