#1
Zijn er hier mensen die memantine hebben gebruikt (vanwege een dwangstoornis)? Zo ja, waarvoor gebruik je het en hoe ervaar je de werking van het medicijn? Een privéberichtje sturen mag ook. Ik ben zéér benieuwd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."