Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin ervaring

Ritalin ervaring

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RoerbakgroenteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik ben vrij laat (23) gediagnostiseerd met ADD, en hiervoor gaan zij mij vrij snel Ritalin voorschrijven.
Ik lees hier al geruime tijd op het forum, en ben door jullie gedetailleerde uitleg over andere drugservaringen toch wel heel benieuwd :P

Wat kan ik verwachten wanneer ik dit ga slikken? Word ik extra helder, krijg ik meer energie? Met andere woorden, wat zijn jullie ervaringen? (voorgeschreven en niet voorgeschreven).
Ook ben ik benieuwd wat het doet met de craving om 's avonds onder invloed te zijn, mij werd aangegeven dat dit minder wordt wanneer de Ritalin juist wordt gedoseerd. Toch vraag ik mij af of iemand anders hier ook ervaring mee heeft?

Thanks
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik in de blok 2x een verlengde afgifte heb gebruikt van Ritalin (kan nu niet meteen meer op de naam komen), werkte dit bij mij vrij stimulerend, ik kreeg zelfs lichte praatkicks tov mijn ouders en broer. Hou hierbij rekening dat ik geen ADD heb en het hier niet over recreatief gebruik heb dus dit kan in jouw situatie wel wat verschillen.

Cravings heb ik persoonlijk geen last van gehad. Wat ik wel had waren stevige hartkloppingen naar de avond toe, had gelezen dat dit een soort 'rebound' effect kon zijn bij het uitwerken van de ritaline.

Mvg.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het een aantal maanden geprobeerd toen ik nog op school zat.
Presteerde slecht en kon mij geen 10 seconden concentreren(Add).

Het had op mij nog een sterker effect als coke.
Ik werd scherper en rustiger.
Tijdens de lessen zat ik echt in hyperfocus.

Was toen echt verbaasd van het effect dat het op mij had.

Helaas kreeg ik er ook veel onplezierige bijwerkingen van:

Hele hoge hartslag , zweten als een otter en ook en crash aan het eind van de middag.
Dus uiteindelijk maar mee gestopt..

Dit is wel persoonlijk, niet iedereen reageert hier het zelfde op.
Ken ook iemand die het al lange tijd gebruikt en prima functioneerd en geen bijwerkingen heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."