Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo schema

Benzo schema

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoskovichLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zal me ff voorstellen ben bram. 25 jaar en heb zowel de meeste bekendd druf geprobeerd, allaal niet zo van onder indruk behalve wiet/paddos/benzos.
Nu ben ik extreem bang/ voorzichtig afhankelijk te worden van de xanax, ik krijg het voorgeschreven voor gegeneraliseerde angststoornis waar ik vooral last van heb voor het slapen, ik neem heb absoluut niet dagelijk, hooguit 2 keer in de week voornamelijj in het weekend, mijn vraag is dus loop ik kans fysiek afhankleijk te worden als ik aleen in het weekend xanax zou pakken om ff tot rust te kunnen komen? Ik heb laatst een stooweekje in gelast, hierbin heb ik geen last gehad van ontwenningsverechiinselen, ik wil het dus graag zo verstandig mogelijj gebruijken met het minste risico, mijn gedachte was zo, de halfwaarde tijd is ongeer 11 uur, dus dan is de helft eruitz met 2 dagen (4:sunglasses: uur is alles uit je systeen, zo is je lichaam dus niet gewond constant die xanax in het lichaam te hebben. Fus 2 x per week met 3 dsgen ertussen of alleen in het weekend en door de weeks niet lijkt mij geenn problemen op te leveren, of zit ik daar fout? Ii ben me meer dan bewust van de risicos van benzos en dat is ook de rede dat ik ze respecteer en er verstand mee om wil gaan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moskovich zei:
Zal me ff voorstellen ben bram. 25 jaar en heb zowel de meeste bekendd druf geprobeerd, allaal niet zo van onder indruk behalve wiet/paddos/benzos.
Nu ben ik extreem bang/ voorzichtig afhankelijk te worden van de xanax, ik krijg het voorgeschreven voor gegeneraliseerde angststoornis waar ik vooral last van heb voor het slapen, ik neem heb absoluut niet dagelijk, hooguit 2 keer in de week voornamelijj in het weekend, mijn vraag is dus loop ik kans fysiek afhankleijk te worden als ik aleen in het weekend xanax zou pakken om ff tot rust te kunnen komen? Ik heb laatst een stooweekje in gelast, hierbin heb ik geen last gehad van ontwenningsverechiinselen, ik wil het dus graag zo verstandig mogelijj gebruijken met het minste risico, mijn gedachte was zo, de halfwaarde tijd is ongeer 11 uur, dus dan is de helft eruitz met 2 dagen (4:sunglasses: uur is alles uit je systeen, zo is je lichaam dus niet gewond constant die xanax in het lichaam te hebben. Fus 2 x per week met 3 dsgen ertussen of alleen in het weekend en door de weeks niet lijkt mij geenn problemen op te leveren, of zit ik daar fout? Ii ben me meer dan bewust van de risicos van benzos en dat is ook de rede dat ik ze respecteer en er verstand mee om wil gaan.
Klik om te vergroten...
Als je het alleen in het weekend gebruikt , zal je niet snel afhankelijk worden. Houd het dan wel alleen in het weekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."