#1
In principe mag alleen een psychiater of psycholoog dat uitschrijven.
Maar de huisart doet het dus ook soms.
Je hebt gehoord van die kennis.
Ik zou 2x nadenken voor dat je daar aan begint.
Nadat je bent gestopt kan je nog 15 jaar last hebben van afgevlakte emoties.
Misschien dus toch eerst met een psychiater praten en niet zomaar iets slikken ook al zegt de huisarts ja.
Want die doen daar te makkelijk over.
En het is een veels te heftig medicijnen om luchtig over te doen.
Maar de huisart doet het dus ook soms.
Je hebt gehoord van die kennis.
Ik zou 2x nadenken voor dat je daar aan begint.
Nadat je bent gestopt kan je nog 15 jaar last hebben van afgevlakte emoties.
Misschien dus toch eerst met een psychiater praten en niet zomaar iets slikken ook al zegt de huisarts ja.
Want die doen daar te makkelijk over.
En het is een veels te heftig medicijnen om luchtig over te doen.