#1
Ik heb door stimulanten dat ik soms ook veel last krijg van lucht omdat ik toch anders adem en hierdoor meer lucht inslik.
Denk ook doordat je er nu op focust het erger wordt, dus ik zou even wat afleiding zoeken ☺️
Denk ook doordat je er nu op focust het erger wordt, dus ik zou even wat afleiding zoeken ☺️