#1
Hallo....
Ik heb een vraagje, hoe werkt GHB? En wat merk je ervan? Volgens mij ben ik is een keer gedrogeerd geweest. Ik had een tijd geleden iets meegemaakt dat ik bijna lag te slapen en stopte met ademen! Daarna moest ik diep adem halen om weer terug te komen. Ook zat ik in die tijd in een soort waas. Het leek wel alsof ik gestuurd werd en alles eigenlijk geen 'waarde' had. Ik deed het gewoon ongeremt alsof het niks uitmaakte. Weet iemand van jullie wat dat geweest kan zijn? Daarna werd ik (weer) gedrogeerd en stormde het in me kop als een gek.
Floris,
Ik heb een vraagje, hoe werkt GHB? En wat merk je ervan? Volgens mij ben ik is een keer gedrogeerd geweest. Ik had een tijd geleden iets meegemaakt dat ik bijna lag te slapen en stopte met ademen! Daarna moest ik diep adem halen om weer terug te komen. Ook zat ik in die tijd in een soort waas. Het leek wel alsof ik gestuurd werd en alles eigenlijk geen 'waarde' had. Ik deed het gewoon ongeremt alsof het niks uitmaakte. Weet iemand van jullie wat dat geweest kan zijn? Daarna werd ik (weer) gedrogeerd en stormde het in me kop als een gek.
Floris,