Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afgelopen weken

GHB afgelopen weken

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben fftjes afwezig geweest (ong week of 2,5 / 3) omdat ik erg druk was. Was praktisch18 uur aan het werk op een dag ennnm....
- ik heb 2 weken vol aan de G gezeten, en voor het eerst phenibut gedaan 3 dagen. Werkt idd top!
- Ik heb eerst bij de G Dex gebruikt een aantal keer omdat ik niet meer aan pep begin.
- 2 weken terug heb ik 3mmc gedaan ook gelijk een gram per keer per dag en dit een week lang.
- Vorige week maandag heb ik nog een kwart liter gehaald en 1-2 dagen 125ml gedaan en toen rustig aan afgebouwd maar wel met redelijk wat alcohol erbij ook.

Gisteren mijn laatste dosis gehad om 1730, en ik ben nu nog klachvrij. Wel die vervelende jeuk net fftjes zo vanuit het niets. Heb vannacht ook gewoon redelijk geslapen uurtje of 8 met 1 keer wakker worden.

Vandaag heb ik alleen 1 biertje gedronken. Voel me ook wel redelijk oké, niet down ofzo geen angsten etc... ik zit echt nog wel te wachten op de crash want ik heb echt roofbouw gepleegd. Hopelijk komen er mooie dingen uit voort maar ik merkte wel de waanzin die ik had op 2 extreme dagen.

Zoals eerder wel eens gezegd heb ik ghb lang ook functioneel gebruikt en dit heeft voor mij best goed gewerkt.

Maar met alles, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik wordt ook een dagje ouder, ghb is drempelverlagend evenals alcohol. Wat ik dus ben weer gaan drinken om niet in de afhankelijkheid van G te komen en weer naar de 2 uurs cyclus te gaan. Als ik erop terug kijk een erg riskante missie, ken mezelf goed en kan goed tegen drugs maar ik ben toch wel zwaar over grenzen gegaan. Om die reden heb ik besloten om de komende 3 maanden zeker maar eens van de drugs af te blijven, lees G want de rest gebruik ik niet zonder G.

btw denkt iemand dat er nog wat spannends voor me aan kan komen, nu 26-27 uur verder?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
ik heb 2 weken vol aan de G gezeten, en voor het eerst phenibut gedaan 3 dagen. Werkt idd top!
Klik om te vergroten...
Ja dat werkt prima na zo een bing.
Het is wel lang dat je de gaba-b receptoren hebt misbruikt.
Wat soms dan kan gebeuren is dat je niet meer goed kan slapen.

Gek genoeg heb ik dat wel eens maar soms slaap ik als een roos, na die dagen phenibut.
Wisselvallig maar vooral als ik te lang ben doorgegaan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Ja dat werkt prima na zo een bing.
Het is wel lang dat je de gaba-b receptoren hebt misbruikt.
Wat soms dan kan gebeuren is dat je niet meer goed kan slapen.

Gek genoeg heb ik dat wel eens maar soms slaap ik als een roos, na die dagen phenibut.
Wisselvallig maar vooral als ik te lang ben doorgegaan.
Klik om te vergroten...
Ja herkenbaar, ik had na die phenibut ook dat ik de dagen erna goed sliep. Ook toen ik weer aan de G zat. Met die ptss slaap ik al jaren niet meer dan 3 uur achter elkaar en nu gewoon uur of 10. Ik heb weer 60 capsules besteld in case mijn slaap problematiek terug komt. En dan kijken met welke dosis ik iig kan slapen, ik lees ervaringen van 500-1000 mg al enorm kunnen toevoegen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb vannacht redelijk geslapen, wel hele vage dromen en merkte vanmorgen wel de stroevere motoriek en beetje vage prikkels. Ben niet supermoe maar ook niet super fit. Emotioneel wel redelijk stabiel terwijl er even veel aan de hand is, na weken van meevallers plots een heleboel tegenvallers en familie dingen. Dus ben blij dat ik nuchter en zulke zaken zijn voor mij altijd extra reden om scherp te blijven. Drugs is leuk maar is niet bedoeld om kut tijden mooier te maken.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
. Ik heb weer 60 capsules besteld in case mijn slaap problematiek terug komt. En dan kijken met welke dosis ik iig kan slapen, ik lees ervaringen van 500-1000 mg al enorm kunnen toevoegen.
Klik om te vergroten...
1 gram slaap ik perfect op.
Maar je moet oppassen met Phenibut als slaapmiddel want als je het te vaak doet kan je niet meer zonder.
Zelfs als ik een dikke zak wiet rook, en ik rook niet zo vaak.
Kan ik nog niet slapen na een paar dagen phenibut te hebben gebruikt om te slapen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
1 gram slaap ik perfect op.
Maar je moet oppassen met Phenibut als slaapmiddel want als je het te vaak doet kan je niet meer zonder.
Zelfs als ik een dikke zak wiet rook, en ik rook niet zo vaak.
Kan ik nog niet slapen na een paar dagen phenibut te hebben gebruikt om te slapen.
Klik om te vergroten...
Ik ben toch wel benieuwd in welke mate tolerantie en afhankelijkheid bij lage doseringen opbouwen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Want ik ook van vroeger nog weet toen ik weleens xtc deed, dat ik de dagen erna altijd goed kon slapen. Maar dit is bekend icm met ptss en mdma
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Ik ben toch wel benieuwd in welke mate tolerantie en afhankelijkheid bij lage doseringen opbouwen
Klik om te vergroten...
Echt heel erg snel!
Ik had dit ook pas ondekt, heerlijk slapen op 1 of 2 capsules.
Dus deed het een aantal keer en meteen zware slaapproblemen erna.
Ik heb nog nooit slaapproblemen gehad in me leven. Maar als ik ging liggen zonder erna lag ik ook niet lekker.
Dus gebruik het daar niet meer voor.
Alleen nog na een bing van ghb.
Dus wees voorzichtig daarmee.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké thnx voor de info!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Na een paar dagen al..sneller dan met ghb
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die tolerantie merk ik ook nu met Phenibut, heb het vrijdag en zaterdag genomen 1,2g. Vanochtend nam ik weer 1,2g en deze heeft nul effect gehad.

Heb een beetje hetzelfde gehad meerdere keren. Ik gebruik ook functioneel Dextroamfetamine en GHB dagelijks. Al wel zeker 2 jaar. Tussendoor vaak pauzes gehad. Ook gebruik ik nooit GHB om te slapen. Alleen overdag en savonds een paar dosissen. Krijg er nog steeds dezelfde high van en in 2 jaar tijd hooguit 0,5 tot 1ml erbij moeten doen voor hetzelfde effect ivm tolerantie.
Tussendoor heb ik regelmatig weekenden waarop ik ook speed neem en 3mmc en dan zit ik soms wel 2 dagen lang non stop aan de G.
Ben dan zondag avond altijd beetje bang dat ik het te bont heb gemaakt en dat ik niet kan slapen en afkick krijg. Dit is tot nu toe nog niet gebeurd gelukkig wat mij erg meevalt ten opzichte van alle verhalen die ik altijd lees. Ook zeker een halfjaar lang bijna dagelijks etizolam of lorazepam genomen voor het slapen gaan maar daar ben ik al een poos geleden mee gestopt gelukkig, ook afgebouwd in 3 a 4 dagen tijd zonder enige klachten. De benzo's gaven me wel foggy mind overdag op een gegeven moment en dat is met mijn werk niet echt handig.

Zover ik gelezen heb zou je binnen een paar uur na het uitwerken van je laatste dosis de afkick moeten merken. Dingen als zweten, trillen, koud/warm, angstig. als je na 24 uur nog ok bent denk ik dat je wel goed zit eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."