#1
Hallo lieve mensen,
Enkele jaren terug ben ik verslaafd geweest aan GHB en gebruikte zo'n 4ml elke 2 uur.
Helaas heb ik sinds ongeveer mei weer een terugval gehad. Ik gebruik meestal 50ml over een periode van net iets meer dan 2 dagen, stop dan een paar dagen en het begint weer helemaal van voor af aan.
Ik wil toch echt u gewoon stoppen en gestopt blijven. Deze week begon ik me na drie dagen stoppen toch erg onrustig te voelen, afwezig, erg klamme handen en moeilijk concentreren. Ik heb dan nu toch maar weer gehaald om nog meer af te bouwen. Ik zit nu op zo'n 2.5ml. Maar ik vraag me af, dat afwezig en onrustig zijn....hoort dat er niet gewoon bij met mijn regelmaat van gebruik?
Het liefst raak ik van dat spul af zonder opgenomen te worden - ik ben van mezelf (gelukkig) een erg rustig, soms zelfs bijna een timide persoon, misschien had ik dikke pech maar toen ik vorige keer opgenomen werd hing er een erg agressieve en opgefokte sfeer in de openbare gedeeltes van deze afdeling, dat bespaar ik mezelf liever.
Mijn vraag is dus, hoe lang houden de ontwenningsverschijnselen aan, en hoe lang na het stoppen met de GHB is er een 'gevaarlijke periode'? Had ik na deze drie dagen eigenlijk kunnen denken "Klamme handjes, je bent wat afwezig en nerveus...jammer meis, dat is de prijs die je er nu even voor betaald." En nog even verder door de zure appel heen bijten?
Enkele jaren terug ben ik verslaafd geweest aan GHB en gebruikte zo'n 4ml elke 2 uur.
Helaas heb ik sinds ongeveer mei weer een terugval gehad. Ik gebruik meestal 50ml over een periode van net iets meer dan 2 dagen, stop dan een paar dagen en het begint weer helemaal van voor af aan.
Ik wil toch echt u gewoon stoppen en gestopt blijven. Deze week begon ik me na drie dagen stoppen toch erg onrustig te voelen, afwezig, erg klamme handen en moeilijk concentreren. Ik heb dan nu toch maar weer gehaald om nog meer af te bouwen. Ik zit nu op zo'n 2.5ml. Maar ik vraag me af, dat afwezig en onrustig zijn....hoort dat er niet gewoon bij met mijn regelmaat van gebruik?
Het liefst raak ik van dat spul af zonder opgenomen te worden - ik ben van mezelf (gelukkig) een erg rustig, soms zelfs bijna een timide persoon, misschien had ik dikke pech maar toen ik vorige keer opgenomen werd hing er een erg agressieve en opgefokte sfeer in de openbare gedeeltes van deze afdeling, dat bespaar ik mezelf liever.
Mijn vraag is dus, hoe lang houden de ontwenningsverschijnselen aan, en hoe lang na het stoppen met de GHB is er een 'gevaarlijke periode'? Had ik na deze drie dagen eigenlijk kunnen denken "Klamme handjes, je bent wat afwezig en nerveus...jammer meis, dat is de prijs die je er nu even voor betaald." En nog even verder door de zure appel heen bijten?