Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswazige ervaring!

wazige ervaring!

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm vaag, zoiets heb ik nog niet vaak gelezen over speed. Misschien dat je al vermoeid was van het weekend ofzo?
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
goedenavond beste df'ers
ik denk ik post hier mn eerste tripreport even
het zal vast 10x niks zijn, graag reacties :grin:

weekeind amsterdam zat er weer op dus ik moest weer met de bus naar huis, had nog een grammetje pep liggen, ik dacht fuck it.

7 uur. ik leg een lekkere dikke lijn neer en werk deze naarbinnen, daarna nog maar een dikke...
half 8 ging mn bus, dus ik gooi nog een lekker bommetje naarbinnen,

nou hier begint het feest, heb adhd dus ik denk dat de effecten van speed wel wat anders zijn dan op anderen, maargoed dus ik sta met mn dwaze kop in die bus, begin helemaal te zweten en te klappertanden, en ineens, heb ik normaal nooit bij pep (mischien dat iemand me kan vertellen waarom ) het ene moment voel ik me uber chill en relax, en het andere moment lijkt het wel of iemand mn brains aan het ronddraaien is, en ik loop over de gekste shit na te denken

dan voel ik een heerlijke rush opkomen en zak lekker weg in mn stoeltje.... alles is ineens chill maar toch nog steeds voelt het of mn brains gefucked worden ofzo, en ga nadenken over rondraaiende hoofden, vraag me neit waarom, maar op dat moment zie ik dus ook zogenaamd alle hoofden van mijn mede passagiers rondraaien :openmouth:

en ineens uit het niets voelt het ook weer gewoon alsof alles goed is en shit, niks kan me meer schelen, maar wel keek ik elke keer op tegen het overstappen :confused: :tearsofjoy: zou niet weten waarom... uiteindelijk kom ik die bus uit en loop naar mn appartement toe, nog helemaal van de kaart met een bij de mc gehaalde cola in mn hand,

toen heb ik dus nog een half uur lopen nadenken over het woord ''tripreport'' hahah wat een ervaring, ben dit niet gewend van mn speed maar toch, iemand enig idee waarom dit meer leek op een hele lichte xtc ervaring ? alsof ik lichte flashbacks had!

graag reacties, zou vast wel een fukcedup eerste tripreport zijn maar graag hoor ik van jullie

groeten na rushende vinnetje :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."