Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPF Classic

PF Classic

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JosDeBosvliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paar dagen geleden besloten een vriend en ik nog eens om paddo's te consumeren.
We waren dankzij een vriend van mij aan PF Classic geraakt die hij zelf kweekte, we waren als het ware zijn proefkonijnen want hij had ze zelf nog nooit opgesmikkeld. Ik had dan 6 gram gedroogde paddo's verschaft, die we eerlijk verdeelden onder ons twee.

Ik was alleen thuis, dus dat zorgde al voor een leuke sfeer en een ideale tripomgeving. Om 19h besloten we dus onze paddo's erin te flansen, de hele drie gram ineens voor een zo heftig mogelijke trip, we waren beide toch al ervaren trippers en hadden al vaker die dosis genomen. Toen we ze op hadden kwamen we tot de vervelende conclusie dat we geen sigaretten meer hadden, dus besloten we nog snel naar de winkel te gaan voor de paddo's echt hun volle effect begonnen te krijgen. Zo gezegd zo gedaan, een korte wandeling van een paar honderd meter en we waren er, kochten onze tabakwaren en gingen terug. De weg terug voelde ik mij al wat blijer en gemoedelijker, ideaal dacht ik! Ik keek op mijn horloge, 19:12. Terug thuis gingen we verder met wat we aan het doen waren, Playstationen!

We hebben nog zo'n half uur playstation gespeeld tot dat het niet meer ging (ik werd steeds afgeleid door dingen die in mijn ooghoeken steeds van kleur veranderden) op dat moment begonnen de paddo's zwaar door te slaan. Het voelde enorm fel, alsof ik elk moment kon uitbarsten in een explosie van geluk.

We hebben toen heel mijn huis eens 'herontdekt' in hilariteit en verwondering. Naar mijn gevoel waren we al ettelijke uren aan het verkennen, ik besluit nog eens op mijn horloge te kijken welke '19:52' aangaf, mijn tijdsbesef had ik klaarblijkelijk in het lege zakje achtergelaten waar ik de paddos uit gehaald had.

Toen we het binnen beu waren hebben we besloten naar het stadspark te gaan, wij onze spullen bijeen gepakt en richting park. Het ging ons goed af, het enige probleem was dat we constant in gigantische lachbuien uitbarsten waarop de mensen toch vreemd reageerden..

Eenmaal in het park aangekomen opende zich een nooit eerder gezien schouwspel van licht, kleur en beweging die voor de andere parkbezoekers totaal onopgemerkt voobij ging, fantastisch. Na een uur in het park te hebben gezeten besloten we wat te gaan rondwandelen, het was een citytrip zoals nooit tevoren. We kwamen langs de gebouwen die ik al miljoenen keren gepasseerd was maar toch waren ze bewonderenswaardig en hadden ze een gigantische impact. Nooit gedacht dat architectuur mij zo kon boeien!

Zo zijn we via een grote omweg terug naar huis gewandeld, uitgeput kwamen we daar aan. De uren waren ons zonder te weten gepasseerd, het voelde alsof ik een week was weggeweest, maar om 11u-half twaalf waren we toch terug thuis waar we de avond hebben afgesloten met een mooie joint met wiet die we voor het trippen hadden gevonden. Een fantastische dag!

JosDeBosVlieg
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kort maar krachtig :) leuk geschreven en het lijkt me een prachtervaring!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kort netjes en je hebt een leuke naam ....

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."