Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM] Mei 2008

[TvdM] Mei 2008

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik stem op atropa's DMTtrip :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uiteraard slaan we de tripjes uit de oude doos, ook deze keer weer niet over! :) De keuze was niet makkelijk, het was een maand met een hoog kaliber...

Absoluut de moeite waard dus, om er eens goed voor te gaan zitten en lekker terug te gaan in de tijd! Schroom ook zeker niet om je stem uit te brengen, de poll loopt nog tot 21 september!

1. Beyond Illusion: Ayahuasca – Weer één met mezelf…
2. mocridhe: Paddo's - Op ontdekkingsreis
3. PurpleFlower: Mijn gele kussentje (LSD)
4. Atropa: DMT- De doorgeslagen krankzinnigheid in het opperste paradijs
5. liquid state: Don’t shroom and drive!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: [TvdM mei 2008]

6. ErnstJünger: Candyflip met een waarheidsserum: mijn meest persoonlijke trip ooit
7. Henkfloyd: Tuintrip en het roze wc’tje - LSD
8. Dumpy: Ayahuasca - Mijn medicijn
9. pythregius: Dmt, een wijze maar harde les
10. Adrenochroom: Ayahuasca - Herinneren wie je bent
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super dat je je nog steeds zo inzet voor de tripreports Marla! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kom op mensen, de laatste week gaat in, allemaal nog even je stem uitbrengen!! We hebben hierna nog maar een paar oude maanden te gaan en dan zijn we tenminste wel weer helemaal bij met alle tripreports....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het nou eenmaal een erg leuke "wedstrijd" en ik zou het jammer vinden als we weer een jaar achterop raken...

Plus dat ik er nu nog even de tijd voor heb, dus dat komt dan helemaal goed uit toch? :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kom op mensen, ook hier mag even lekker gestemd worden hoor! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
De poll loopt nog een kleine weken, maar we hebben nog veeeeeel meer stemmen nodig hier hoor!! :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gestemd op 'Dumpy: Ayahuasca - Mijn medicijn'. Ik heb het niet gelezen maar ik vond het zo zielig klinken dat ik dacht: die kan wel een stem gebruiken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
ErnstJünger, van harte gefeliciteerd! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."