Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM] September '09 - Kwaliteit gaat boven kwantiteit!

[TvdM] September '09 - Kwaliteit gaat boven kwantiteit!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het aantal inzendingen was wat karig deze maand, maar wat er ingezonden was, is tenminste wel van een goede kwaliteit en zeker de moeite waard. Jullie mogen dus weer lekker gaan lezen en stemmen mensen!!

De poll loopt nog t/m 22 november!!

1. ImmortalTech: Trippen in natuurgebied Bermisse
2. Drientje: LSD, eindelijk!
3. Zoekendezoeker: Psilocybe Mexicana; Het Kaleidoscope effect
4. JOS: Eerste keer truffels: Philosopher’s Stone
5. heejzer: Truffels tussen de toppen van de bomen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
6. Rik.: LSD “live” – boodschappen naar nuchtere zelf
7. ErnstJünger: Sibelius in Siberië: Een K-Hole versmolten in een P-Hole
8. Whizzle: 1ste keer XTC/MDMA
9. RSW: Hard gaan tijdens het hard gaan: LSD, 4-FMP, Efteling
10. Jalliz: Eerste keer Lysergic Acid
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jullie hebben nog maar een klein weekje om jullie stem uit te brengen!!
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
voor mij aler eerste keer xtc want toen had ik zowiezo nog nooit meer gedaan als blowen het is wel 2 jaar trug jammer kan ik niet aan lsd komen ben er wel naar aan het zoeken
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
sorry het was bij het verkeerde topic ik heb fout gepost het hoorde niet daar te staan :cry:

het moest bij die topic van waneer heb je voor het eerst harddrugs gebruikt sorry! :flushed:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
jason- zei:
voor mij aler eerste keer xtc want toen had ik zowiezo nog nooit meer gedaan als blowen het is wel 2 jaar trug jammer kan ik niet aan lsd komen ben er wel naar aan het zoeken
Klik om te vergroten...

:confused: :confused: :confused: Sorry, maar wat heeft deze post te maken met de verkiezing wie het beste tripreport van september heeft geschreven?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
ErnstJünger, van harte gefeliciteerd!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."