zo na de zomervakantie is het aantal inzendingen gelukkig weer duidelijk gestegen! Hopelijk gaat dit verschijnsel ook gelden voor de hoeveelheid stemmers de komende maand en zal ook de herfstwind weer nieuw leven in deze verkiezing gaan blazen...
Oktober '09 bracht iig weer een aantal reports van een uitstekend niveau! Ga er dus maar goed voor zitten en breng allemaal je stem uit. Schroom ook zeker niet om te vermelden op wie je gestemd hebt!