Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels

Truffels

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GoofLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond lezers,

Ik zit al een gelange tijd trip reports en alle andere dingen van dit forum te lezen zonder zelf ooit iets te posten. Mijn 19e verjaardag (afgelopen feb.) heb ik voor de 1e keer truffels gebruikt. Deze trip wilde ik eigenlijk hier neer gooien maar toch maar niet gedaan.
Vanavond ga ik voor de 2e keer truffels gebruiken en hierover ga ik (nu komt het..) dit keer wel een trip report schrijven !

Dus, geniet van de zon (zolang die er nog is) en al het andere en tot morgen !
J
JunkDeluxeeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Have fun :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
JunkDeluxeee zei:
Have fun :)
Klik om te vergroten...
Enjoy Goof! Hoop je ervaring later te zien die je hebt gehad!
G
GoofLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie? G(ikkeh), J en D.
Wat? Truffels, Atlantis 1 portie p.p

Rond een uur of half 8 hadden ik en D afgesproken in de stad. J moest werken (horeca) en zou later joinen. Eerst even wat te eten en drinken gekocht en langs de coffeeshop. Toen zijn we alvast naar de afgesproken plek gegaan (een tribune van een voetbalveld) en om de tijd te dooien rookten we een paar jointjes.
J zou rond kwart voor 10 bij ons zijn maar hij belde (om half 10) dat hij een half uurtje later zou komen. Wij hadden geen zin om nog langer te gaan wachten en zijn maar gaan eten. Rond een uur of 9.45 waren we klaar (het was totaal niet vies) met eten en toen was het maar "wachten".
Na ongeveer 15 min. werden D en ik wat stiller en ik zag het hek wel erg goed. Tegelijkertijd een misselijk gevoel in m'n maag dus ik bleef rustig zitten en ik genoot. Rond half 11 kwam J eindelijk aan en nam gelijk zijn portie. Toen J zijn portie net aan het nuttigen was kwamen er allemaal onbekende jongeren op de tribune zitten en toen zijn we weg gegaan. We besloten om naar 2 bankjes te gaan aan de rand van het in de buurt gelegen bos. Eenmaal daar aangekomen begonnen de truffels goed zijn werk te doen. Ik zag in het gras allemaal patronen lopen en de bomen werden groter en kleiner.

De rest komt later vandaag of morgen middag !
c
colablikjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben benieuwd naar de rest :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."