#1
Drugs: Alcohol, Wiet, XTC, MDMA, Salvia, Truffels (niet tegelijk)
Ik ben sinds afgelopen vrijdag alleen thuis, mijn ouders zijn op vakantie gegaan voor een week dus heb ik wat mensen uitgenodigd. Vrijdag uitgegaan in rotterdam, zaterdag uitgegaan in hoek van holland, beide keren met 2 maten van me, heel gezellig. Niet zo speciaal maar ik zet het er maar bij
De drie dagen erna echter waren juist heel speciaal.
Zondag kwamen 3 andere maten van me, en een van de 2 waarmee ik de 2 dagen ervoor was uitgegaan bleef nog een paar dagen, dus nu waren we met zijn vijven. Ik had mijn eigen tv in woonkamer geplaatst en playstation 3 er op aangesloten, nu kon je op de computer muziek aanzetten, op de ene tv gamen, en op de andere tv gewoon tv kijken. Matras voor de bank gelegd en stuk of wat dekens neergesmeten. Nu was het leuke dat we met zijn allen aardig wat drugs hadden, netjes op tafel neer gelegd en wat foto's van gemaakt (zie hier de meest overzichtelijke) en leuk plannetje gemaakt van wat we zouden doen en wanneer. Ze hadden de dag ervoor op dance valley van iemand mdma poeder gekocht en zeiden dat ik dat echt moest proberen (nog nooit gehad), L en K zouden dan gewoon met een halve triforce beginnen en T met een halve q-dance. R heeft epilepsie dus hij was een soort van tripsitter, alhoewel hij later wel goed aan de wiet ging.
Maargoed, mdma poeder genomen en na een uur voelde ik nog niks dus een halve q-dance gedropt. Na een half uurtje maar naar buiten gegaan met 2 joints en op een dakje geklommen, T L en K waren al flink hard bezig en na een paar hijsjes van de joint kwam hij ineens op bij mij, het vertrouwde gevoel
Minder euforisch als gewoonlijk (misschien omdat het donker was? was rond 12 uur) maar dat geeft niet. Nadat we binnen waren weer lekker gaan liggen op de bank en mijn ogen trilden als een gek, alsof om de 2 seconde het beeld een beetje schudde, was zeker niet storend
Kreeg een kwartier/halfuur erna ook een flinke klappende kaak, had ik nog niet eerder gehad
Rond 2 uur lichten uitgedaan en met zijn allen gaan liggen, op de muziek van de jeugd van tegenwoordig een flinke trip gemaakt, zelfs R die enkel maar wiet heeft gehad ging in een trance waar hij een halfuur later uitkwam. Nog wat tv gekeken en gta gespeeld, voor de rest niet zo veel spannende dingen gebeurt. Wel werd K ineens helemaal ziek, ging in zijn onderbroek op straat zitten en vond het doodnormaal, heeft een half uur later ofzo alles er uit gegooid en ging weer lekker liggen spacen. Rest is een niet goed blijven hangen bij me maar was zeker een leuke avond ![:)]()
Maandag was dan weer niet zo bijzonder, we zijn rond 4 uur naar rotterdam gegaan en hebben wat salvia gehaald om uit te proberen, aangezien de truffels die ik besteld had pas dinsdag aan zouden komen. Nog wiet verkocht aan een hongaar omdat ie het niet kon krijgen vanwege zijn paspoort, en vervolgens naar huis gegaan. Salvia gedaan maar we vonden het niet echt leuk of goed werken, hierna maar wat gegeten en die avond wat wiet gerookt, gegamed, en een film gekeken.
Dinsdag was dan de raarste dag van allemaal: Truffels gedaan. 12 gram atlantis voor mij, K, en L. Vond dat het aardig lang duurde voordat er wat begon te werken en het inwerken duurde ook aardig lang. Begon doordat we net van de shop terugliepen naar huis en het gras links van me ineens veel groener leek, maar had het idee dat het door het zonlicht kwam. Vlak daarna R naar het station gebracht omdat die naar huis moest, en op de terugweg begonnen de kleuren steeds meer op te vallen, vooral bij de fietsenstalling van het station. De fietsen met glanzende lak sprongen er echt uit, terwijl de wat doffer gekleurde fietsen echt niet op vielen. Tijdens de terugwandeling nog een man begroet en toen ik langs hem was kwam er langzaam een grijns op mijn gezicht tevoorschijn, eenmaal thuisgekomen heb ik 2 of 3 uur lang nonstop zitten lachen om heeelemaal niks
Vond het zo raar, en dat was het ook, raar. Niet leuk ofzo, gewoon heel erg raar. Nadat we zo chaotisch mogelijk hebben besloten om naar buiten te gaan naar het station gelopen, waarachter een natuurgebied lag (waarvan een stuk afgezet met hekken). Door een gat in het hek geklommen en toen leek het alsof we op avontuur waren in de natuur, zeker als we een heuvel opliepen en de zon tevoorschijn zagen komen (het was heel erg begroeid dus het leek zeker alsof het de wilde natuur was) was het net of we in een epische film net een berg hadden beklommen. Een uur later maar weer teruggegaan want het werd toch echt te bizar voor mij, en met in mijn achterhoofd dat ik in mijn eigen omgeving raar liep te doen wou ik wel heel graag weer naar huis (vraag me ook af hoeveel de buren mee hebben gekregen van de laatste paar dagen
)
Nadat de truffels zijn uitgewerkt T naar het station gebracht, K en L bleven nog een nachtje, man wat waren we suf. Wat tv gekeken en gaan slapen.
En vandaag, woensdag, heb ik eindelijk rust
Nog wel gauw het huis opruimen want man wat was het een bende na die xtc avond.
Ik ben sinds afgelopen vrijdag alleen thuis, mijn ouders zijn op vakantie gegaan voor een week dus heb ik wat mensen uitgenodigd. Vrijdag uitgegaan in rotterdam, zaterdag uitgegaan in hoek van holland, beide keren met 2 maten van me, heel gezellig. Niet zo speciaal maar ik zet het er maar bij
Zondag kwamen 3 andere maten van me, en een van de 2 waarmee ik de 2 dagen ervoor was uitgegaan bleef nog een paar dagen, dus nu waren we met zijn vijven. Ik had mijn eigen tv in woonkamer geplaatst en playstation 3 er op aangesloten, nu kon je op de computer muziek aanzetten, op de ene tv gamen, en op de andere tv gewoon tv kijken. Matras voor de bank gelegd en stuk of wat dekens neergesmeten. Nu was het leuke dat we met zijn allen aardig wat drugs hadden, netjes op tafel neer gelegd en wat foto's van gemaakt (zie hier de meest overzichtelijke) en leuk plannetje gemaakt van wat we zouden doen en wanneer. Ze hadden de dag ervoor op dance valley van iemand mdma poeder gekocht en zeiden dat ik dat echt moest proberen (nog nooit gehad), L en K zouden dan gewoon met een halve triforce beginnen en T met een halve q-dance. R heeft epilepsie dus hij was een soort van tripsitter, alhoewel hij later wel goed aan de wiet ging.
Maargoed, mdma poeder genomen en na een uur voelde ik nog niks dus een halve q-dance gedropt. Na een half uurtje maar naar buiten gegaan met 2 joints en op een dakje geklommen, T L en K waren al flink hard bezig en na een paar hijsjes van de joint kwam hij ineens op bij mij, het vertrouwde gevoel
Maandag was dan weer niet zo bijzonder, we zijn rond 4 uur naar rotterdam gegaan en hebben wat salvia gehaald om uit te proberen, aangezien de truffels die ik besteld had pas dinsdag aan zouden komen. Nog wiet verkocht aan een hongaar omdat ie het niet kon krijgen vanwege zijn paspoort, en vervolgens naar huis gegaan. Salvia gedaan maar we vonden het niet echt leuk of goed werken, hierna maar wat gegeten en die avond wat wiet gerookt, gegamed, en een film gekeken.
Dinsdag was dan de raarste dag van allemaal: Truffels gedaan. 12 gram atlantis voor mij, K, en L. Vond dat het aardig lang duurde voordat er wat begon te werken en het inwerken duurde ook aardig lang. Begon doordat we net van de shop terugliepen naar huis en het gras links van me ineens veel groener leek, maar had het idee dat het door het zonlicht kwam. Vlak daarna R naar het station gebracht omdat die naar huis moest, en op de terugweg begonnen de kleuren steeds meer op te vallen, vooral bij de fietsenstalling van het station. De fietsen met glanzende lak sprongen er echt uit, terwijl de wat doffer gekleurde fietsen echt niet op vielen. Tijdens de terugwandeling nog een man begroet en toen ik langs hem was kwam er langzaam een grijns op mijn gezicht tevoorschijn, eenmaal thuisgekomen heb ik 2 of 3 uur lang nonstop zitten lachen om heeelemaal niks
Nadat de truffels zijn uitgewerkt T naar het station gebracht, K en L bleven nog een nachtje, man wat waren we suf. Wat tv gekeken en gaan slapen.
En vandaag, woensdag, heb ik eindelijk rust