Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia: kort maar krachtig

Salvia: kort maar krachtig

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
btardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar dagen geleden voor het eerst Salvia x40 genomen. Misschien een beetje een sterk extract voor de eerste keer, maar je hoeft dan ook minder rook binnen te houden.

Ik was 'savonds buiten met een paar vrienden. 1 van hun had dus een gram salvia x40. Ik had hier allang op gewacht en mij ook goed voorbereid. Ik was ook niet echt zenuwachtig of bang. Het enige waar ik bang voor was, was dat het niet zou werken. Ik vulde mijn pijpje en stak de salvia aan en nam een diepe hijs. Mijn longen zaten bijna helemaal vol met die vieze rook. Het was best moeilijk om dat allemaal binnen te houden. Na ongeveer een halve minuut blies ik de rook uit. Meteen voelde ik me vreemd. Alles in mijn zicht kwam naar voren en begon te golven. Opeens was er een hele sterke kracht die mij het bankje indrukte. Het leek of mijn lichaam uit allemaal losse delen bestond, die steeds harder om de bank heen gingen draaien.(als een soort van fruitgokmachine). Beneden of boven bestonden niet meer. Alleen de bank en mijn lichaamsdelen. Ik probeerde tegen m'n vrienden te zeggen wat ik voelde, maar ik wist niet hoe ik moest praten en mijn vrienden verdwenen langzaam in de achtergrond. Ik hoorde ergens muziek, maar kon niet bedenken waar het vandaan kwam. (van een vriends mobieltje) . Ik merkte dat het uit mijn been kwam, een soort van muziekwolk die in mijn been vast zit. langzaam voelde ik het via mijn been naar de grond zakken. Ik merkte toen dat ik uit mijn trip ging ontwaken. Een fase dat je tussen de realistische wereld en Salviawereld in zit. Deze hele ervaring duurde totaal iets van 10 minuten, maar tijdens mijn trip had ik geen besef van tijd.

De trip was heel anders dan ik zelf had verwacht. Ik had zelf ook gehoopt op meer visuals en minder draaierigheid. Misschien krijg ik meer visuals als ik het de volgende keer overdag doe. Het is in ieder geval een ervaring om nog een keer te herhalen. :mrgreen:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant om te lezen dat je naar achter werd gedrukt in de zetel. En dan ook nog eens dat je lichaam uit losse delen bestaat. Dit heb ik al bij veel trip verslagen terug zijn komen... Had je je ogen dicht of open?
b
btardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had me ogen open . Ik had me eigenlijk voorgenomen om me ogen dicht te doen, maar dat was ik meteen vergeten in de trip . Toen ik daarna een pit rookte, voelde ik die ook veel sterker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."