Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, xtc, wiet en alcohol, heerlijke space.

Ketamine, xtc, wiet en alcohol, heerlijke space.

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Guess1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs: Ketamine(0.5 gram), 3 joints, vodka en bier, 2 halfjes bruine bomen.
Waar: Appartement, en later in een discotheek.
Wie: Ikzelf J, P, B, L en W.

Set&Setting:

Het was zaterdag 14 januari, en we waren eindelijk een keertje een heel weekend vrij. In het begin van de week werd het al duidelijk dat we gingen experimenteren, maar we wisten nog niet wat.
Onze keuze ging eerst uit naar truffels, maar doordat het zo lang duurde en we misschien erna nog wat wilde gaan ondernemen leek het ons geen slim plan dat te doen gezien de lange werkingsduur.

Afijn... We willen iets nieuws en we willen daarna nog lekker kunnen dansen. P had via W gehoord dat hij nog Ketamine had liggen, wat hij zelf een 2 weken ervoor had uitgeprobeerd en zei dat het een hele relaxte ervaring was! Dat vonden we zeker het proberen wel waard, en na een telefoontje waren we ook meteen welkom om het op tehalen en uit te proberen.
Met een gezonde spanning gingen we de ketamine halen, en kregen we een zakje van 0.5 gram mee naar huis met de opmerking; jullie krijgen het toch niet op dus dat bewaren we wel voor de volgende keer als ik langskom. Even snel wat pizza’s naar binnen gewerkt, en daar gaan we...

We waren eerst met z’n 3en; Ikzelf, L en P. We hadden alle 3 al wel eens wat gesnoven, maar we wisten echt niet wat we konden verwachten. Ik had al wel veel informatie opgezocht op DF en wat ervaringen gehoord maar wat je gaat voelen is natuurlijk geheel onbekend.
We wisten dat we met een hele kleine hoeveelheid moesten beginnen, dus maakten we lijntjes van 2 sleutelpuntjes per persoon en rolden we een biljetje op om alles in de neus te laten verdwijnen. We hadden al kaarsjes aangedaan en een rustige playlist aangezet met alles binnen handbereik. We begonnen te praten, en langzaamaan werden we iets rustiger. Het leek een beetje op een stoned gevoel, maar meer wanneer je 1 trekje hebt genomen en dus alleen maar rustiger wordt in plaats van spacend. Wat teleurgestelde gezichtjes en een biertje verder hadden we de afspraak gemaakt om over een half uur nog een lijntje te doen als we dan nog niet echt iets voelden.

Een half uur later...

B komt binnen en wij hadden net de lijntjes klaargelegd, en begint meteen z’n lijntje op te snuiven. Hij wist wat we aan het doen waren en had onderweg in de auto al gegoogled wat het een beetje is. Hij is onze space-vriend dus de groep was wat ons betreft compleet. Met z’n allen weer een lijntje genomen en iedereen zat nu op 2 lijntjes. Ik werd nog wat rustiger, maar niet echt heel interessant. Even naar de wc, en ja hoor de staar-sessie is begonnen. Chillend op de wc zit ik vevreemd te kijken naar een magazine, ik kan helder nadenken alleen m’n lichaam werkt af en toe niet echt mee. Maar dat is oke want ik kan gewoon gaan zitten zometeen.

Half uur later...

L gaat weg, en wij blijven met z’n 3en over. Het is nog maar net 21u dus we kunnen zeker wat bijpakken. We kijken elkaar aan, en denken alle 3 hetzelfde. De volgende 3 lijntjes maak ik en dit keer wordt het meer. Geen lichte dronkenheid, gewoon goed spacen. De lijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon, en de techno flowt heerlijk. Hierna nemen B en P beide een halfje xtc en we zetten de Wii aan. Opeens verdwijn ik zelf in de blokjes van Mario Kart en zit ik in het ritme van Adam Beyer achter het stuur van Mario in een level met een regenboog in de ruimte. Dit voelde heel vreemd, maar toch wel lekker. Biertjes vloeien rijk, na elk half uur een lijntje ketamine en wat goede jointjes krijgt P in een keer een wow-effect. Hij zegt in een bubbel te zitten en voelde de pil heel lekker opkomen, maar de ketamine maakt het gewoon af. De lekkerste space ooit en hij heeft de wereld verlaten voor de komende 2 uur. B en ik vermaakte ons achter de Wii, totdat W. Belde om te gaan stappen en dat ie onderweg was naar ons. Nog een lijntje, biertje, trekje en dan gaan we oke? Oke!
En net na dat lijntje(ik geloof de 5e of 6e) kwam ik erachter wat ketamine nou met je deed. Hele vage vertraagde beelden maar nog wel uit je woorden kunnen komen. Een heerlijke flow, maar moest je even helder zijn, dan kon dat binnen een seconde om vervolgens weer lekker te flowen. M’n benen voelde ik niet echt meer, en m’n zicht was aardig vervormd.
Hierna zijn we naar de club gegaan, wat gedanst en wat gedronken maar de muziek was niet ons ding dus uiteindelijk naar huis gegaan om verder te chillen. Alle ketamine was op, er lagen nog 3 biertjes en 1 joint. Wii aan, geïnstalleerd, muziek op max en gaan!
De space ging als volgt:
Ik werd meegesleurd door de ritme van de muziek, en zag allerlei kleuren en vervormingen aan als Goden in de ruimte. Ik was gewoon nog mezelf, alleen mijn omgeving veranderde en een Buddha beeld kwam 3D naar me toe gevlogen en werd recht voor m’n gezicht verdubbeld. Ik was zo blij, dat ik dit had gedaan en geen truffels. Dit voelde echt als een hele aparte space aan. Ogen dicht was gegarandeerd wegvliegen en de space kon ook niet meer stuk. Wel erg weinig filosofisch nagedacht, want elke gedachte, weet ik nog heel goed, werd verstoten met de gedachte; chill, je hoeft niet na te denken nu... Dat was meerdere keren die avond dat ik dat dacht en dat vond ik toch wel apart. Meestal hoop ik wel ergens dieper op in te gaan onder het spacen.

Ik heb ook nog gekotst in het appartement, geen fijne ervaring maar we konden er wel om lachen. :rolleyes: Uiteindelijk in slaap gevallen rond 4u en om 10u klaarwakker, nergens last van!
Bakje koffie, sigaretje en film aangezet om 10u s’ochtends, het leek wel of ik de avond ervoor extra vroeg naar bed was gegaan ofzo. Voordeel van de dag.
Helaas maandag en dinsdag(Ligt niet geheel aan de ketamine) wel baaldagen gehad. En het viel me gewoon op dat ik wat negatiever keek naar bepaalde dingen. Dat was voor mij wel een eye opener dat het misschien wel iets te maken heeft met dat afgelopen weekend en ketamine is voor mij dus niks de komende maanden. Voor een buiten festival wil ik dit ZEKER gaan doen en m’n vrienden ook dus dat wordt mooi!

Conclusie: Heel leuk middel, in lage doseringen wordt je lui, maar ga je dan een klein beetje verder dan space je ‘m ook heel erg goed. Misschien wel een van de lekkerste spaces die ik ooit gehad heb. Mdma kwam in de buurt, maar dit had het effect iets vager te zijn waar ik wel van hou.
Mocht je dit ooit willen gebruiken;
Lekkere bank/kussens, licht dimmen en kaarsjes aan, wierook aan, wat vermaak en gaan. Wij hebben het op gevoel gedaan maar dat is natuurlijk minder slim. Maar bij twijfel: doen.
Het is niet zoals met truffels dat als je teveel hebt genomen je jezelf 'gestoord' kan gaan voelen dus relax:) :stoned:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk verslag, nu weet ik wat ik ongeveer kan verwachten. Wil het ook nog altijd eens proberen.

Maar de echte space begon pas toen de wietjes gerookt waren... dus mss toch starten dan met iets meer ket om het space gevoel sneller te krijgen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."